oevold Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hei jeg skal bestille S-ATA hardisk på 300 GB så lurte jeg på om det var spesiell strømkontakt til hardisken. jeg har nå et kabinett som er 2 år gamelt men funker helt fint har 300w. hva må jeg gjøre kjøpe nytt kabinett, noen ekstra ledninger eller er det ikke noen forskjell på S-ATA diskene? MVH Odd-Erik Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 du trenger ike egen s-ata strøm kabel Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 noen sata disker krever spesiell strømkontakt men du kan få kjøpt egne overganger Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Min Seagate s-ata disk trenger en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115476&cks=SER Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg moddet min egen jeg. Google er jaggu en kjekk ting Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hei jeg skal bestille S-ATA hardisk på 300 GB så lurte jeg på om det var spesiell strømkontakt til hardisken. jeg har nå et kabinett som er 2 år gamelt men funker helt fint har 300w. hva må jeg gjøre kjøpe nytt kabinett, noen ekstra ledninger eller er det ikke noen forskjell på S-ATA diskene? MVH Odd-Erik hk er 2 år gammelt.. sikker på at det har sata !???? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hehe en fordel ja sjekk om hk har S-ATA før du kjøper Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 les nå hva han skriver. Han sier at PSU er 2 år gammel, så den har nok ikke sata kontakt, men du får tak i overganger fra molex til sata. Du trenger sata kabler for overføring og strøm, hvis ikke det er molex på hden i tillegg til sata-strøm-kontakt... Lenke til kommentar
oevold Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 har nytt HK men kabinettet er gamelt det er det strøm kontaktene kommer fra. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 du må nok ha en overgang da ja, men det koster ikke stort så det er vel ikke noe problem Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 F***... får en S-ata disk om et par dager.. 200gb Seagate.. og dette har ikke jeg tenkt på. Regner med at jeg trenger en slik overgang til denne?? Har et Chieftec Midi Matrix kabinett med 360w, ca. 1,5 år gammelt, noen som vet om dette allerede har riktig strømkontakt? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kjøp WD, de har både molex og s-ata power ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå