Spirre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 kikka på asus.com.tw nå og ser at fsb er 200 eller 266, mene finner ikke ut om det klarer barton cpu'er om man flasher bios, noe som av og til funker selv om Hk egentlig ikke er beregna for det noen som vet om dette funker? skal kjøpe en ny cpu for en kompis og det var skralt med utvalg på bruktmarkedet og qxl er litt dyrt, fant en xp1600+ som hadde fått bud på 500,- Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Siden de dårligste Barton-cpuene kjører 333 MHz fsb (2x166MHz DDR), og prosessoren ikke er listet som kompatibel med kortet på http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx , er det vel små sjanser for dette. Last evt. ned biosoppdatering og les den medfølgende tekstfila hvis du fortsatt håper. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg vet at barton kjører med minimum 166fsb, eller de vanlige gjør i alle fall, min bruker bare 133 som default.. får vel laste ned bios å sjekke da, tenkte bare å sjekke om noen hadde testa det ut eller ikke Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg vet at barton kjører med minimum 166fsb, eller de vanlige gjør i alle fall, min bruker bare 133 som default.. får vel laste ned bios å sjekke da, tenkte bare å sjekke om noen hadde testa det ut eller ikke Da har du enten underklokket en vanlig barton, eller kjøpt en xp-mobile, som kjører på 266 MHz default. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 har mobile ja og den er ikke underklokket heller....kjører den på bare 200*12 nå fordi psu klarer ikke lever nok strøm til at det blir stabilt på mere klokk, mene har klart 215*12 tidligere mene tilbake til tåpik jeg lasta ned bios mene det var heller labert med txt filer der, var kun en fil, sansynligvis fordi det er windowsflashegreier. og ja jeg unpakka fila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå