Gå til innhold

asus A7S333 + barton = hva?

Spirre

Anbefalte innlegg

kikka på asus.com.tw nå og ser at fsb er 200 eller 266, mene finner ikke ut om det klarer barton cpu'er om man flasher bios, noe som av og til funker selv om Hk egentlig ikke er beregna for det

noen som vet om dette funker? skal kjøpe en ny cpu for en kompis og det var skralt med utvalg på bruktmarkedet og qxl er litt dyrt, fant en xp1600+ som hadde fått bud på 500,- :ermm::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vet at barton kjører med minimum 166fsb, eller de vanlige gjør i alle fall, min bruker bare 133 som default.. :whistle:

får vel laste ned bios å sjekke da, tenkte bare å sjekke om noen hadde testa det ut eller ikke

Da har du enten underklokket en vanlig barton, eller kjøpt en xp-mobile, som kjører på 266 MHz default.

Lenke til kommentar

har mobile ja :D og den er ikke underklokket heller....kjører den på bare 200*12 nå fordi psu klarer ikke lever nok strøm til at det blir stabilt på mere klokk, mene har klart 215*12 tidligere

mene tilbake til tåpik :p

jeg lasta ned bios mene det var heller labert med txt filer der, var kun en fil, sansynligvis fordi det er windowsflashegreier. og ja jeg unpakka fila :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...