Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Som sikkert mange her allerede har fått med seg, så skal Iron Maiden på turne sommeren 2005. Dette er de konsertene som så langt er bekreftet. Resten blir bekreftet senere. Parc Des Princes Stadium, Paris - 25. Juni Ullevi Stadium, Gøteborg - 9. Juli (Billetter legges ut for salg 25.10.04 kl. 0900) Hartwall Arena, Helsinki - 6. Juli Håper virkelig de kommer til Norge nå, siden de ikke kom under Dance Of Death turneen. Hvis ikke blir det tur til Sverige! www.ironmaiden.com Endret 10. november 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvis de ikke kommer til Norge så er det ikke sååå langt til Göteborg, blir nok en tur på meg ja (hvis jeg får tak i billetter da). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har sett litt på diskusjonsforumet til Iron Maiden nå, og der er det mange som er ganske sikre på at bandet ikke kommer til Norge. Får vel bestille biletter til Ullevi Stadion i Gøteborg i morgen da. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og dette er den syvende tråden som omhandler AKKURAT det samme temaet? Søkefunksjonen er der for en grunn, vet dere. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og dette er den syvende tråden som omhandler AKKURAT det samme temaet? Søkefunksjonen er der for en grunn, vet dere. Har du link til noen av de andre trådene? Har søkt, men finner ingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Og dette er den syvende tråden som omhandler AKKURAT det samme temaet? Søkefunksjonen er der for en grunn, vet dere. Jeg søkte før jeg lagde tråden, og fant ingen andre tråder. Kanskje du har en eller annen link til en tråd som omhandler Iron Maidens europaturne i 2005? Ikke? Nei vel, tenkte meg det ja. Siste nytt: Konserten på Ullevi stadium i Gøteborg ble i dag utsolgt på 1 time. Jeg som skulle skaffe meg billetter! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Siste nytt: Konserten på Ullevi stadium i Gøteborg ble i dag utsolgt på 1 time. Jeg som skulle skaffe meg billetter! Ikke akkurat overraskende, noen som fikk billetter? Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ikke akkurat overraskende, noen som fikk billetter? Ble dårlig med det, får bare krysse fingrene på at de kommer til Norge. Ellers blir det en tur et eller annet sted de skal spille. Det er jo i sommerferien, så det burde ikke være så veldig vanskelig å få det til. Men håper selvsagt på Spektrum. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 oi. vist maiden skal til Norge så må eg jo nesten då. Dei er jo ikkje som i gammle dager, men lel Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Ligger vel et lite roskilde besøk i kortene på både maiden og metallica til sommeren, det hadde vært spinnvilt.. siden jeg ikke fikk dratt for 1 1/2 år siden. har dog ikke tatt meg bryet med å sjekke datoer da.. Endret 25. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er som sagt bare Gøteborg, Helsinki og Paris som foreløpig er bekreftet, men resten kommer vel i løpet av de nærmeste ukene, så det er vel bare å følge med på www.ironmaiden.com. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 De kommer til Oslo 28. juni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har funnet ut det ja! Oslo Spektrum Lenke til kommentar
Metal_Baby Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Iron maiden skal spille 28 og 29 Juni i Oslo Spektrum.. du kan kjøpe billetter på www.ticnet.no jeg skal på begge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Iron maiden skal spille 28 og 29 Juni i Oslo Spektrum.. du kan kjøpe billetter på www.ticnet.no jeg skal på begge Tror du ikke jeg har kjøpt billetter allerede kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå