Gå til innhold

Iron Maiden - Eddie Rips Up Europe tour 2005

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Som sikkert mange her allerede har fått med seg, så skal Iron Maiden på turne sommeren 2005. Dette er de konsertene som så langt er bekreftet. Resten blir bekreftet senere.

Parc Des Princes Stadium, Paris - 25. Juni

Ullevi Stadium, Gøteborg - 9. Juli (Billetter legges ut for salg 25.10.04 kl. 0900)

Hartwall Arena, Helsinki - 6. Juli

Håper virkelig de kommer til Norge nå, siden de ikke kom under Dance Of Death turneen. Hvis ikke blir det tur til Sverige! :D:w00t:

www.ironmaiden.com

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har sett litt på diskusjonsforumet til Iron Maiden nå, og der er det mange som er ganske sikre på at bandet ikke kommer til Norge. :( Får vel bestille biletter til Ullevi Stadion i Gøteborg i morgen da. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Og dette er den syvende tråden som omhandler AKKURAT det samme temaet?

Søkefunksjonen er der for en grunn, vet dere.

Jeg søkte før jeg lagde tråden, og fant ingen andre tråder. Kanskje du har en eller annen link til en tråd som omhandler Iron Maidens europaturne i 2005? Ikke? Nei vel, tenkte meg det ja. :hrm:

Siste nytt:

Konserten på Ullevi stadium i Gøteborg ble i dag utsolgt på 1 time. :wow:

Jeg som skulle skaffe meg billetter! :cry:

Lenke til kommentar
:cry: Ikke akkurat overraskende, noen som fikk billetter?

Ble dårlig med det, får bare krysse fingrene på at de kommer til Norge. Ellers blir det en tur et eller annet sted de skal spille. Det er jo i sommerferien, så det burde ikke være så veldig vanskelig å få det til. Men håper selvsagt på Spektrum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det er som sagt bare Gøteborg, Helsinki og Paris som foreløpig er bekreftet, men resten kommer vel i løpet av de nærmeste ukene, så det er vel bare å følge med på www.ironmaiden.com.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Iron maiden skal spille 28 og 29 Juni i Oslo Spektrum.. du kan kjøpe billetter på www.ticnet.no

jeg skal på begge :w00t::D:thumbup:

Tror du ikke jeg har kjøpt billetter allerede kanskje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...