Burrre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Brått er inntrengningsfunn i norton internet security slått av, og lar seg ikke slå på igjen!! Jeg får bare denne meldingen: "Får ikke lagret innstilling. kontroller at windows kontoen din ikke er begrenset." med en OK knapp.... hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Høres ut som du har samme problem som jeg hadde, bortsett fra at du har problemet på norsk. Det er bare å kjøre live update igjen i dag. Feilen kommer av en feil med forige oppdatering til NIS 2004. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Dobbeltpost Endret 21. oktober 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 problemet løste seg selv på mystisk vis. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Da har du fått noe verre, du har fått et dataspøkelse Endret 21. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Neppe mystisk. Du har vel automatisk live update. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvorfor ble plutselig dataspøkelse uthevet med gul bakgrunn og rød skrift? Skremmer meg selv her Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor ble plutselig dataspøkelse uthevet med gul bakgrunn og rød skrift? Skremmer meg selv her sikkert fordi du søkte på dataspøkelset i forumets søkemotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå