SkorpuZ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Stebroren min har en nokia 3650 og har akkurat kjøpt mp3 GRAVITY til den, men jeg forstår ikke hvordan man får lagret sangene på minne kortet (har et 128mb kort) jeg sender sangene over IR og da blir de lagret i innboksen og der er det jo ikke mye plass... så jeg lurer på hvordan jeg får lagret sangene på minnekortet?? er det noen som har erfaring med dette??? Endret 21. oktober 2004 av SkorpuZ Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Stebroren min har en nokia 3650 og har akkurat kjøpt mp3 GRAVITY til den, men jeg forstår ikke hvordan man får lagret sangene på minne kortet (har et 128mb kort) jeg sender sangene over IR og da blir de lagret i innboksen og der er det jo ikke mye plass... så jeg lurer på hvordan jeg får lagret sangene på minnekortet??er det noen som har erfaring med dette??? Skift melding lagrings minnet til minnekortet, og send mp3'ene på nytt, så vil de være på minnekortet Endret 21. oktober 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) ja jeg fant det ut..TAKK FOR HJELPEN!!! Endret 21. oktober 2004 av SkorpuZ Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja jeg har prøvd og finne ut hvordan man stiller på det men jeg har ikke funnet det ut... har sett på innstillinger osv... vet du hvordan man gjør dette på nokia 3650??? Gå inn på meldinger > innstillinger > annet > minne i bruk > "navn på minnekortet" Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja jeg fant det ut..TAKK FOR HJELPEN!!! Du var "litt" raskere enn meg Lykke Til! Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har fått til dette nå men... nå finner plutselig ikke mp3 spilleren sangene dah! virker som om den ikke finner sanger som er på minnekortet... har prøvd og stille på det inne på mp3 spilleren men det er ikke noe innstillinger for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå