weliiiss3245 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg skal sette på en ny vifte på mitt radion 9800, men etter at jeg har tatt av viften sitter det en grå greie igjen, den er festet med to svarte plastikk bolter, men jeg finne ikke ut hvordan jeg får de av, kan noen hjelpe meg? Trenger hjelp fort! Det har kommet noen bitte små riper på skjermkortet så jeg så vidt kan se. Har det noe å si? Endret 21. oktober 2004 av kristoffer88 Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg brukte en liten tang. Gikk fint det. Klemte tak i toppen på plastskruen og dro og lirket litt, så løsnet de etterhvert. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) På motsatt side av kortet stikker de 2 sorte plastikkpinnene igjennom.Bruk en liten tang,klem de sammen og press de ut.Hvis du gjør det slik skader du ikke plastpinnene.Hvis du gjør som orjanos sa kommer du til å ødelegge pinnene. Endret 21. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja, burde nok heller ha gjort det slik. Men pinnene ble ikke ødelagt. De fikk noen merker dog. Hsusker faktisk ikke om jeg satt pinnene på plass igjen eller om det fulgte med nye med den nye vifta. Tror faktisk jeg satt de gamle tilbake igjen. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 riper i pcb'en høres ikke bra ut ..det kan vær at kortet ditt kanskje er defekt, husker jeg ødela ett gf4 kort med å lage "riper" i den, men du kan jo sette d inni å sjekke. Ellers kan du bruke en skalpell for å ta av den siste biten på kortet ditt Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Skjermkortet var heldigvis ikke defekt takk for hjelpen. no er jeg endelig ferdig med å sitte i den nye kjøleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå