apoxdigital Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei. Skal ned og kjøpe meg DVD+R plater til Xboxen, hvilken plater liker XBOXen best? Noen som har erfaring her ? Takker Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nei vet ikke det du , bruker selv DVD+R og av og til skaper det problemer. (Skal få meg harddisk til xboxen slik at jeg kan overføre via ftp snart) Men jeg vet at DVD-R fungerer mye bedre til Xbox enn DVD+R Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har en LiteON DVD spiller til pc, jeg kan jo bare slenge inn den i xboxen, den leser jo alt ?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har en LiteON DVD spiller til pc, jeg kan jo bare slenge inn den i xboxen, den leser jo alt ?? Er nok ikke bare å "slenge" dvd rom`er inn i en xbox, det er mye modifiseringsjobb for å få den til å virke skikkelig. Men tilbake til topic, hvis brenneren din støtter bitsetting skulle ikke +R plater være noe problem. Merk at enkelte Xbox`er er kresne på akkurat +R plater. Lenke til kommentar
Hedda Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har brukt That's Write DVDR+ og disse fungerer helt fint i min Xbox med Philips DVD. Det eneste den sliter med er +RW plater som er tatt opp med DVD-Opptakeren (standalone, Philips) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei. Skal ned og kjøpe meg DVD+R plater til Xboxen, hvilken plater liker XBOXen best? Finnes ikke noe standardsvar, Xboxen kommer med flere forskjellige dvdspillere som har litt forskjellige egenskaper. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 om det er en spesiell metode man må bruke når man brenner DVD-R til Xbox?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 om det er en spesiell metode man må bruke når man brenner DVD-R til Xbox?? Har du en dvd brenner som støtter bitsetting, er det ikke noe problem å bruke +R plater iallefall. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 om det er en spesiell metode man må bruke når man brenner DVD-R til Xbox?? Bruker du Nero? Iåfall velg "DVD-ROM (UDF/ISO)", gå inn på fanen merket UDF og hukk av for Komp.modus. Ontopic: Har brent ca 100 DVD+R That's Write til XBOX uten èn feil Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Har funnet ut at XBOXen min liker ihvertfall Memorex 4x DVD+R platene, så det var jeg glad for Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har funnet ut at XBOXen min liker ihvertfall Memorex 4x DVD+R platene, så det var jeg glad for bare de jeg har brukt, aldri feil brennt altid blitt lest av alt of alle (ikke mennesker ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå