Forumforumforum Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har tenkt og ha 1 virus program som jeg skal ha...Har serial på et par.. Men hvilke er og anbefale ? Endret 21. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg vill anbefale avg antivirus det funker fett for meg!... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Norton 2004 Agv er bra det. Men klager noke jævlig vis det finner et virus det ikkje får slette. I mitt tilfelle kom det med et virus inni system restore mappa. Den er 100% beskytta og Avg klager en gang i timen... Men ellers et bra og GRATIS program. Bruker det på alle maskinene eg leverer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Flyttet til riktig kategori. Antivirus-programmer har ingenting med hardware å gjøre. Edit: .. og endret emnetittelen. Endret 21. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 NOD32 Jepp .. Nod32 er skikkelig bra har også hørt mye god omtale av kaspersky, men har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå