Cryptic Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg er så møkka lei av denne 1.5 Ghz CPU'n! Såååå jeg kom til dere for å spørre om hjelp... how 2 klokk? jeg har prøvd mange ganger med altid når jeg har klokka den til mer en 1.52 hrz, så vil ikke skjermen funke elr noe.... Mvh Dag Ove Christiansen Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hadde hjulpet veldig hvis du fortalte hva du har av annen hardware.. f.eks hovedkort og ram.. Du kan jo prøve og øke volten! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 har du prøvd å øke fsb litt og litt, også øk vloten... hvis ikke kan du se på overklokkingsguiden på overklokking.no Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Øke fsb pleier alltid å hjelpe Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du bør også sjekke hva du har av temperaturer, Palomino er en varm cpu, og den har rykte på seg for å være en elendig overklokker Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) ok... jeg har rett og slett ikke peiling på hva dere nettopp sa. Jeg stiller bare på CPU FSB Hrz elns så klokker jeg ca 101 hrz. da funker alt. mer en det da klikker det. kan ikke noen PLZ PLZ PLZZ gi meg en link der de viser HOW jeg klokker for real? www.overklokking.no f.eks... jeg kjenner siden men finner ikke noen artikkel der jeg kan finne ut how 2 klock a XP 1800+ Plz svar. Mvh Dag Ove Endret 22. oktober 2004 av Cryptic Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nybegynner guide del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Hehe... Ble kanskje litt mye å lese Lenke til kommentar
ZeLEkT Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Cryptic, jeg hadde samma problemet .. :S sjermen forsvant helt.. måtte resette bios.. Aner ikke hvordan jeg har fått klokka nå uten at det klikka Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 HK: MSI kødd (gammelt)CPU: AMD Athlon xp1800+ RAM: 1024 Dritt (til 700kr så det er seriøst dritt) 3D Kort: ATI Radeon 9800 PRO 128mb OS: Windows Pro Dette sto i profilen... Hvilket MSI kort har du? Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) dette står i HK info: Mainboard Information: Mainboard Manufacturer MSI Mainboard Model Name MS-6590 Mainboard BIOS Vendor AMIBIOS Mainboard BIOS Version 1.40 alt jeg kan om mitt hk Endret 2. november 2004 av Cryptic Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Btw... på biosen står alt på default aka automatisk... jeg har ikke peiling på hva jeg skal stille på elr hvor mye Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vis du ikke har AGP/PCI lock på HKet ditt bør du ikke klokke... Kan du sjekke om du har det? Det skal stå på "Deafult", eller "Menu". Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har lagt deg til i MSN'n min BaX accsept så skriver vi der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå