Gå til innhold

Går det ann å koble 2 pcr opp mot en LCD?

John Deere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi først er inne på det: Hva om begge maskinene kun har VGA, mens skjermen har en av hver? Er det noe håp? Er det så enkelt som en VGA til DVI overgang som jeg ser det finnes noen av på webshoppene?

Jeg går å tenker på den nye LaCie 20", skal i første omgang bruke den på min bærbare. Så det blir analog til analog.

Men så kunne det være greit å slippe å ha en egen skjerm til serveren når jeg en gang i mellom må inn å administrere litt. Billedkvaliteten på den koblingen er opplagt ikke kritisk, bare jeg får bilde. Så om jeg kan koble vga på serveren via adapter til DVI på skjermen, er jeg i mål. Senere når jeg evt får en ny PC med DVI på skjermkortet, er det bare å bytte...

Geir :)

Lenke til kommentar

Håper ikke dette blir for off topic, men er jo nesten samme tema.

Finnes det en måte å koble 2 crt skjermer til en pc, så kan jeg gjøre to ting om gangen, spille og surfe mens jeg venter på respawn, eller spille 2 spill. :p

Eller går dette kun med lcd skjermer?

Endret av hba
Lenke til kommentar

Du trenger en overgang fra DVI til VGA, eventuelt en egen kabel med DVI i ene enden og VGA i andre for å koble en analog skjerm på en DVI-kontakt. Den andre skjermen går jo bare på VGA-kontakten som vanlig. Ellers er det bare å følge guiden til Schmelk som ligger øverst i trådoversikten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...