Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har siktet meg inn på ny P4C cpu. Det jeg vil vite er, er denne cpu'en virkelig verdt de 3,000 ? http://fbn.no/product.php?skin=product&pro...&department=514 ( Northwood 800mhz 3.4ghz HTT, SS2 osv ) Endret 21. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Denne ville vel kanskje vært et bedre valg ved tanke på pris. Men, "Lagerbeholdning pr. 27.08.2004: 28" det er jo litt lenge siden så det er ikke sikkert det er noe inne der lenger. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Denne ville vel kanskje vært et bedre valg ved tanke på pris. Men, "Lagerbeholdning pr. 27.08.2004: 28" det er jo litt lenge siden så det er ikke sikkert det er noe inne der lenger. alle varene deres er " per 27-08 " , enten så har de lagt ned.. eller dårlige.. tror jeg holder meg unna der.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Kan noen forklare om det er noen enormt stor forskjell i ytelse fra 512kb cache til 1mb cache ? ( da p4C og p4E ) ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 p4C = NW p4E = Prescott (ganske sikker) Hm, prescott har 1mb cache men den er tregere enn NW sin. prescott er VARM men, klokker langt med god kjøling. Man merker ikke noe stor forskjell. Til noen ting vil 1mb cache være til fordel andre vil foretrekke 512 (som i NW) som er litt raskere. Ikke slå så hardt hvis jeg tar feil da fordi jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 p4C = NWp4E = Prescott (ganske sikker) Hm, prescott har 1mb cache men den er tregere enn NW sin. prescott er VARM men, klokker langt med god kjøling. Man merker ikke noe stor forskjell. Til noen ting vil 1mb cache være til fordel andre vil foretrekke 512 (som i NW) som er litt raskere. Ikke slå så hardt hvis jeg tar feil da fordi jeg er ikke helt sikker vet forskjell sånn sett, men hvor presterer 1mb bedre enn 512kb osv.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 vet forskjell sånn sett, men hvor presterer 1mb bedre enn 512kb osv.. Klokke frekvensen er lik uansett 512kb eller 1Mb cache. Prescott er raskere i super pi, stort sett ellers er de tilnermet like raske, NW er hakket raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå