El-Hadji Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvordan kan du overvåke/konfigurere denne? Kan ikke se at jeg ha fått noe programvare til dette sammen med mitt MSI K8N Platinumkort... Mens jeg først er i gang, når jeg koblet til audiokontaktene foran på kabinettet, måtte jeg plassere ledningene til Right på left kontaktene på hk, og motsatt. Er dette normalt eller er det hk/kabinett som er litt på bærtur? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 off, ingen som vet? Lenke til kommentar
wim Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg vet ikke med de audio-kontaktene, ettersom jeg ikke har noe frontpanel i kabinettet mitt, men jeg "kan" brannmuren. Brannmurens grensesnitt startes ved å skrive inn http://localhost:3476/cgi-bin/ncgir.exe?menu/index.html inn i nettleseren din. Vær oppmerksom på at den ikke virker i alle nettlesere, hos meg virker den ihvertfall ikke i IE, men den virker i Opera Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 funker ikke hos meg, har du noen linker med noe utfyllende versjon? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kanskje du finner litt info i denne teste, spesielt på denne siden (og de to neste). Ellers så kan du sikker lese og laste ned det du trenger på nVidia.com. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Enten har jeg dysleksi ellers står det ikke hvordan du kommer inn på adminpanelet, annet enn at det er web-basert grensesnitt... Har de nyeste driverene fra live update, tror jeg skal prøve å laste ned de nyeste fra nvidia istedenfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå