chris Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hva kan jeg gjør hvis PC`en ikke finner USB enheten jeg tilkobler. Noen måter jeg kan søke for å finne enheten? Det er snakk om en minne brikke på 128mb, ellers er det NT på maskina. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du trenger sikkert en driver, fikk du med deg diskett/CD når du kjøpte den? Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Det var ikke med noen driver etter det jeg kan huske Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Viser seg at det var med en driver, fant den, men støtter ikke NT. Ikke noe jeg kan gjøre da eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ser nesten ikke slik ut nei. Hvorfor kjører du NT i heletatt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg er ikke sikker, men mener du må innstallere WinNT-driver for USB-kontrolleren på de fleste (alle?) NT-versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå