smetho Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ok? Here you go: System.out.println("Toskhau") Lenke til kommentar
glad Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ok? Here you go: System.out.println("Toskhau") jeg vil lage en poeng teller trenger codes plz Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du forklarer rett og slett håpløst, og holdningen din hjelper ikke. Hva skal den brukes til? Hvordan vil du ha det? Hvor omfattende? Mener du vi bare skal gi deg koden helt uten videre? Å opprette slike håpløse tråder er bortkastet! Det gir oss andre en negativ innstilling fra begynnelsen av, og lysten til å hjelpe er lik null! Lenke til kommentar
glad Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Du forklarer rett og slett håpløst, og holdningen din hjelper ikke. Hva skal den brukes til? Hvordan vil du ha det? Hvor omfattende? Mener du vi bare skal gi deg koden helt uten videre? Å opprette slike håpløse tråder er bortkastet! Det gir oss andre en negativ innstilling fra begynnelsen av, og lysten til å hjelpe er lik null! JEG VIL BARE AT MAN SKAL KUNNE SKRIVE INN POENG OG SÅ SKAL PROGRAMME POENG SUMMEN SAMMEN Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hvorfor leser du ikke noen tutorials.. Du lærer aldri av å få koden av andre (i så fall går det veeeldig sakte) Søk på googe etter java tutorials så er du godt på vei.. Javatutorial. Denne skulle funke i starten tror jeg.. Endret 21. oktober 2004 av Tha Phreak Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hmm, jeg kan skrive et program for det men da trenger du easyIO. mye lettere med perl må jeg si. skaffer du deg easyIO så fikser jeg det du kan få easyIO pakken her: easyIO import easyIO.*; //lese/srkive til terminal/fil import java.io.*; //for å sjekke om filen eksisterer class Poeng { public static void main(String [] args) { In tast = new In(); //for å lese fra tastatur Out skjerm = new Out(); //for å skrive til skjerm int poeng = 0; //poengsum //Sjekke om Poengsum.txt finnes og lese inn tall fra den: if (new File("Poengsum.txt").exists()) { In les = new In("Poengsum.txt"); poeng = les.inInt(); les.close(); } //end if //Legge til fil og skrive ut på terminal: skjerm.out("Hvor mange poeng vil du legge til? "); poeng += tast.inInt(); skjerm.outln("Poengsummen er nå på " + poeng); //Lagre til fil: Out skriv = new Out("Poengsum.txt"); skriv.out(poeng); skriv.close(); } //end metode main } //end class Poeng Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 JEG VIL BARE AT MAN SKAL KUNNE SKRIVE INN POENG OG SÅ SKAL PROGRAMME POENG SUMMEN SAMMEN Jaja, da tror jeg vi sier takk og farvel til denne tråden. Trådstarter vinner en gratis tur til retningslinjene, punkt 1 og 2, samt en kjapp svipptur innom nettiketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg