zepyrh Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hei jeg bare lurer på om det finnes noe muligheter for å få kobla til en boks på f.eks S-VHS utgangen på skjermkortet mitt og da få dette trådløst overført til S-VHS inngangen på min tv? Takker for alle Svar Endret 21. oktober 2004 av zepyrh Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) de selger noe som heter videolink elns. på clas olson. Den klarer ikke s-vhs, men "sånn gul phono" fra f.eks playstation. (+stereo lyd) videolink de har 3 forskjellige. Endret 21. oktober 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 ok..joa dem funker nesten, er jo bare at skjermkortet mitt har en DVI utgang og S-VHS og må jo da ha noe som Kan brukes på S-vhs utgangen på kortet, men takker for hjelpen Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 er s-vhs utgang på kortet mitt også, men det fulgte med overgang til gul phono plugg. Vet ikke hvilket kort du har men det har vært slik på de 3 kortene jeg har hatt til nå.. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 hmm...ok men overføres både lyd og bilde i den Gule phono kontakten? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 nei. 2 phonoer for lyd og 1 for bilde.. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 ok....da tror jeg at det vil funke ja...takker for hjelpen Lenke til kommentar
Heia Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Bare sørg for at du får returmulighet når du evt kjøper en trådløs link...Jeg kjøpte en for ett par år siden, og ble absolutt ikke fornøyd med bildekvaliteten, jeg fikk heldigvis returnert den. Jeg gikk tilbake til å bruke kabel mellom pc'n og tv'n... Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 du får vel det du betaler for, som med alt annet. Sikkert noen tester av sånne linker i lyd&bilde eller no sånn. søk litt og se hva som anbefales Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Burde vel gå an spørre om en demonstrasjon før du kjøper. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 De gir en reduksjon i bildekvalitet, og det avhenger av avstand og forstyrrelser i mellom. Får å få over S-vhs, så må du vel bruke en scart overgang i hver ende, og kople til S-vhs og 2x phono for lyd der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå