odds Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg har bestilt frostbite å lurer på om der er kjølepasta med? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg tror ikke du får med noe kjølepasta, men kan ikke si det for sikkert. Jeg ville kjøpt kjølepasta utenom uansett for sikkerhets skyld. Er alltid greit å ha litt ekstra i bakhånd uansett Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 trodde det fulgte med alle nye cpu vifter jeg Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 trodde det fulgte med alle nye cpu vifter jeg det pleier ikke å gjøre det og hvis det følger med så er den ganske dårlig... Kjøp artic silver 5 Lenke til kommentar
odds Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 trodde det fulgte med alle nye cpu vifter jeg Det følger vel aldri med til VIFTENE. Kjøleren derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå