FuglFøniks Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Heisann folkens, En venn av meg skal bytte ut sitt fæle Thermaltake midi-tower som er fylt til randen med harddisker, vannkjøling osv. Han vil nå ha et fulltower, som passer bra til å ha vannkjøling i. Jeg er blank på vannkjøling, så hadde vært fint å fått vite om noen kabinetter under 1.600,- NOK. Om noen klarer å finne et såpass rimelig kabinett at man får skaffet en god PSU også, hadde det vært knall (men det er absolutt ikke et must...) Bør se fint ut. Kom med forslag, jeg drar på jobb nå så jeg ser ikveld hva dere evt. har svart pain. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) CoolerMaster CM Stacker er et kjempekabinett med meget god plass, både til harddisker og vannkjøling. Stilrent er det også! Koster rundt 1,5k. Alt i alt et meget godt alternativ! Endret 21. oktober 2004 av apwr Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 CoolerMaster CM Stacker er et kjempekabinett med meget god plass, både til harddisker og vannkjøling. Stilrent er det også! Koster rundt 1,5k. Alt i alt et meget godt alternativ! Støtter den. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så bra ut, skal tipse han om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå