Xander^ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 topic sier det meste.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Label er engelsk, plateselskap er norsk... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) ::: Endret 29. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan jo dele med oss hva du synes er så artig Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hva er forskjellen på Compact disc og CD? Blir sånn. Label = Plateselskap, visa versa. Sånn, tråd ferdig. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Vel, kanskje ikke alle som er klar over det..vil ikke snu denne tråden inn i en diskusjon..men jeg har 1780 album, å flau som jeg ble når jeg fikk en " :!: " så har altså label/plateselskap utrolig nok gått meg forbi..dette er noe en hver burde vite.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vel, kanskje ikke alle som er klar over det..vil ikke snu denne tråden inn i en diskusjon..men jeg har 1780 album, å flau som jeg ble når jeg fikk en " :!: " så har altså label/plateselskap utrolig nok gått meg forbi..dette er noe en hver burde vite.. trenger ikke være flau. Det er litt mye norsk/engelsk blanding nå til dags. Ganske mange norske artister som sier "label" istedenfor det norske ordet for det er kult. Har lest Aha, Røyksopp, og andre si label.. så det at engelsk integreres mer og mer i det norske språk er like sant som nynorsk er dødt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Vel, kanskje ikke alle som er klar over det..vil ikke snu denne tråden inn i en diskusjon..men jeg har 1780 album, å flau som jeg ble når jeg fikk en " :!: " så har altså label/plateselskap utrolig nok gått meg forbi..dette er noe en hver burde vite.. trenger ikke være flau. Det er litt mye norsk/engelsk blanding nå til dags. Ganske mange norske artister som sier "label" istedenfor det norske ordet for det er kult. Har lest Aha, Røyksopp, og andre si label.. så det at engelsk integreres mer og mer i det norske språk er like sant som nynorsk er dødt. jeg er ikke flau..jeg er var i mitt ironiske hjørne.. Men label er vel mer sleng egentlig..kommer jo fra recordlabel.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ikke nødvendig å komme med spam av denne typen. Fører til advarsler det, faktisk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ikke nødvendig å komme med spam av denne typen. Fører til advarsler det, faktisk. Smilien er merket LOL (Laughing out loud) og er et ofte brukt uttrykk på nettet. Jeg synes svaret (innlegg nr. 2) i tråden var morsomt, og kommenterte det med et LOL. Beklager hvis noen ble fornermet av det. Skal ikke gjenta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå