Joachim_F Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vampire: The Masquerade - Bloodlines, som benytter seg av Valve sin Source-motor, vil komme på markedet 19. november. http://gamer.no/art.php?artikkelid=11200 Lenke til kommentar
Standish Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 alle disse spillene.. så lite penger... men dette må jeg ha gleder meg... må ha nesten lage en ikke fighter vampyr... leste nemlig at det skal gå ann å gå gjennom spillet ut å drepe(utenom for å drikke blod da, eller kanskje man kan drikke blod fra rotter som på 1'ern) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Artikkelen er nå oppdatert med endelig utgivelsesdato fra Activision. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 alle disse spillene.. så lite penger... men dette må jeg ha gleder meg... må ha nesten lage en ikke fighter vampyr... leste nemlig at det skal gå ann å gå gjennom spillet ut å drepe(utenom for å drikke blod da, eller kanskje man kan drikke blod fra rotter som på 1'ern) Du trengte jo ikke drepe noen i 1'ern for å drikke blodet. Ut ifra det jeg skjønt fra Vampire-bagrunnen så er det ekstatisk opplevese for de dødelige å blodet sitt sugd ut(i moderate mengder da). Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 alle disse spillene.. så lite penger... men dette må jeg ha gleder meg... må ha nesten lage en ikke fighter vampyr... leste nemlig at det skal gå ann å gå gjennom spillet ut å drepe(utenom for å drikke blod da, eller kanskje man kan drikke blod fra rotter som på 1'ern) Du trengte jo ikke drepe noen i 1'ern for å drikke blodet. Ut ifra det jeg skjønt fra Vampire-bagrunnen så er det ekstatisk opplevese for de dødelige å blodet sitt sugd ut(i moderate mengder da). husker det ble fortalt at noen likte "the kiss of death". blodtapet svimeslo dem bare for en stund. Lenke til kommentar
Standish Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 glemte det lenge siden jeg spilte det Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ser ganske lovende ut ja. Likte 1ern. Lenke til kommentar
Loooper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, denne måneden er uten tvil årets spillmåned. For å ramse opp noen store tittler: Metal Gear Solid 3 (kommer ihvertfall ut i USA denne måneden) Half-life 2 Bloodlines Need for Speed Underground 2 Prince of Persia: Warrior Within Halo 2 +++ Når det gjelder Bloodlines er det faktisk det spillet jeg gleder meg mest til. Jeg forstår ikke hvorfor dette har fått så lite oppmerksomhet. Jeg har sett omtrent all media rundt spillet og jeg er kraftig imponert. Får håpe folk får øynene opp for det, når det kommer ut ihvertfall. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bloodlines kom ut før HL2 likevel Warez da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg