BrukerSlettet Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Satt sammen den nye pcen min i går kveld. men får ikke lyden til å fungere! Noen drivere jeg trenger å instalere? Lenke til kommentar
el_finko Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sjekk Device Manager. (høyereklikk på my computer - properties - hardware - device manager). Finn lydkortet og sjekk status. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Står at det fungerer som det skal, noe den ikke gjør. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Så på feil. Står at den ikke fungerer som den skal. Men når jeg prøver å instalere drivere fra en cd. Står det at den ikke har gått gjennom Windows XP sine tester eller noe i den dur og at det kan oppstå skade på maskinen hvis jeg instalerer det. Hva skal jeg gjøre. Instalere drivrne? Tror de heter noe med Realtek 97 eller noe sånt. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ikkenoe å bry seg om egentlig....installer de du! Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 det følger vanligvis en cd med navnet på hovedkortet ditt i hovedkortpakka, og der ligger driverne til lydkortet ditt, (hvis du ikke har kjøpt et lydkort i tillegg til det som er integrert på hovedkortet da). Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Fikk det til å fungere. Takk skal dere ha folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå