Ola Nordmann Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Delta i konkuransen og vinn *Fjernet* Håper det blir noen her på forumet som vinner Lykke til! Endret 21. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 kjektt med gratis reklame da Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Lurer på om de faktisk gir vekk en skjerm? hmmm.... Lenke til kommentar
Ola Nordmann Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) kjektt med gratis reklame da Var ment som en hyggelig overraskelse til dere her på forumet med hvis dere skal ta den tonen så Det er jo en slags Hardware denne skjermen også og jeg tror ikke jeg er den eneste som vil ha 42 tommers flatskjerm i stua Endret 21. oktober 2004 av Ola Nordmann Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Lurer på om de faktisk gir vekk en skjerm? hmmm.... De får jo inn ca 10kr pr melding som blir sendt inn, en sånn skjerm koster vel ikke over 100000kr så om 10000 sender en slik melding så kanskje de gjør det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hadde seriøst ikke giddi å trykke på linken engang.....ikke når den ser sånn ut. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 In addition to the information provided by members, caliber media may from time to time also collect information about caliber media users from third party sources. The purpose of this data collection is to ensure that caliber media users receive the most relevant and personalized targeted offers from caliber media. caliber media will act as data controller and while make up of the data (eg general demographic data and campaign response analysis) may be forwarded to other selected third party companies for their own market research and analysis purposes, actual contact data and the identity of individuals will remain secure and private at all times Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Reklame er ikke tillatt på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg