Ultrag Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Merker ofte atd et skurrer i selve kabinettet. Presser jeg bak på siden der moderkortet er festet, stopper skurringen. Har festet sammen alle strømforsyningskabler med strikk og så videre. Hva kan det være, dårlgi kabinett eller må en bare regne med dette pga vifter osv? Kabinett: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=136763 bildet er ikke korrekt. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Prøv heller å skru skruene litt til. Slik at de sitter "GODT". Ikke alt for mye makt, men slik at du kjenner at det ikke er noe mellomrom mellom noen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 tror det kan stemme det der me skurene, eller så har du virkelig ett dårlig kabinett/hoevkort! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 gummiringer under skruer osv.. og stram til skikkelig.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sikker på at det ikke harddisken som vibrerer? Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Prøv å ta ut harddisken og legge den på noe mykt, så kanskje skurringa slutter Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det hdd'en som er problemet, og den vibrerer mye, så bør du levere den inn og få ny.(hvis det fremdeles er garanti) Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Har festet alle skruene, og det hjelper ikke. Virker som det er prosessorvifta som ikke sitter ordentlig fast, for den skurrer. Men den skal være satt ordentlig på. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det er et av side dekslene som skurrer.... hadde samme problemet selv Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Er det mulig at strømforsyningen kan bråke såpass mye og vibrere? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 prøv å stramme skruene til strømforsyningen. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har et lignende problem som jeg ikke finner ut av. Når jeg scroller spesielt på nettsider hører jeg en eletrisk lyd fra psu. Den lager også en liten lyd når pcen er av, men psu er på. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Bytt PSU. Tror jeg har fått alt stille nå. Ny prosessorvifte og ny PSU. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bytt PSU. Tror jeg har fått alt stille nå. Ny prosessorvifte og ny PSU. Bare bytt psu, du trenger ikke vite om det er den som lager lyden eller ikke. Var vel egentlig ikke vits å bumpe denne posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå