Tfosheim Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 The24: Norsk musikkbutikk på nett Det har nå dukket opp to nye norske musikkbutikker som tilbyr nedlasting av musikk. Den ene av de, The24, "prøves ut" i Norge og konseptet skal etter hvert spres over hele Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tror ikke dette tar av, da veldig mange i norge vet om kazaa, og folk flest vil vel egentig slippe å betale 10 kr per sang. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Direct connect og kazza er gratis Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 10 kr per sang er altfor dyrt, og inntil vår "kjære" Valgerd får vedtatt det lovforslaget fins det andre bedre lovlige alternativer. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Helt enig. Her må du laste ned filer i det fantastiske formatet WMA til 100 kr skiva. Gå heller inn på cd-wow og kjøp skiva til 102 kr og du kan gjøre hva du vil med den. Nei, tror ikke dette vil bli noen schläger... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har jo heller ikke et veldig bra utvalg... Så si ikke noe av det jeg har i lista mi, som er det meste utenom rap og idol-pop, hadde dem IKKE noe av. De hadde ikke: John mayer, rammstein, guns n roses, for å ta noen jeg søkte på fort og gæli. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Søker etter "metallica"... Beklager, ingen treff! Seriøst? De har ikke Metallica, Rammstein, Guns N Roses, Iron Maiden og AC/DC. Blir litt dumt at kongene innefor musikk ikke er der. Mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Søker etter "metallica"... (...) Takk for tipset. De manglet faktisk all den musikken jeg skulle hatt... vel nå er 4x Rammstein album på vei i posten (til skarve 504kr totalt, frakt inkludert) så det hadde ikke blitt noe kjøp på en stund likevell... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal jeg først kjøpe misikk så handler jeg heller på http://www.mp3search.ru/ til 10 cent sangen Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 10,- pr låt. sinnsykt dyrt da.. 160,- for og laste ned et album.. er jo billiger og kjøpe cd'n da! nei blir nok ikke og slå an før de setter ned prisene.. men kanske de tjener litt på ringetonene osv.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Når jeg betaler for musikk vil jeg ha den i fysisk form. Nedlasting har jeg DC til.. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Både the24 og TV2 si sjappe er jo håplause. Kven vil betale 10,- for en sang som kun kan spilles i Windows Media Player? Er det noken som bruker WMA??? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Skal jeg først kjøpe misikk så handler jeg heller på http://www.mp3search.ru/ til 10 cent sangen men den sidne er jo ikke lovelig da , ble konkludert med det i en anne tråd her bare søk Både the24 og TV2 si sjappe er jo håplause. Kven vil betale 10,- for en sang som kun kan spilles i Windows Media Player? Er det noken som bruker WMA??? ikke meg i vertfall, musikke må komme som mp3 og jeg må kunne bruke den til hva jeg vil, vi betaler jo for den Endret 21. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hadde det vært billigare, og i mp3-format eller liknande (ikkje avhengig av WMP) så hadde eg kanskje vurdert det Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Latterlig dyrt og dårlig format. Er jo langt unna cdkvalitet uansett, kan ikke være en særlig hyggelig opplevelse å spille av sangene på et bra anlegg. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Få se, sammenlignet med en CD får du: -merkbart dårligere lydkvalitet -må bruke Windows Media Player -kan ikke uten videre høre på musikken på en annen avspillingsenhet -kan kun ta et begrenset antall kopier -samme pris Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Få se, sammenlignet med en CD får du:-merkbart dårligere lydkvalitet -må bruke Windows Media Player -kan ikke uten videre høre på musikken på en annen avspillingsenhet -kan kun ta et begrenset antall kopier -samme pris Send den lista til de som driver denne sjappa... Bra liste med store feil det der. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Lette litt på både the24 og tv2, og fant verken Gåte, Diaz, Thomas Dybdalh eller Ole Paus på noen av de (prøvde bare litt forskellige norske artister). En sang med Eminem er heller ikke tegn på et bra utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå