panzerwolf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er ikke svindel før han lurer noen med feilaktige opplysninger eller ikke leverer som avtalt. Han kan sette en pris som er hva som helst på den maskinen så lenge alle opplysninger og leveringer er korrekte. Høy pris er ikke det samme som svindel.... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jegerenfisk: Det er snakk om bruktpris da.. Ikke nypris. Endret 21. oktober 2004 av PoW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) 800kr for juletrebelysningen og helikoptersimulatorene? Nope, så mye tviler jeg sterkt på at du klarer å lure noen. Det samme gjelder PSU'en og kabinettet: 1200-1300 for et brukt chieftech-kabinett med strømforsyning er helt villt. Ikke regn med mer enn 800kr til sammen dersom du treffer den rette kjøperen. Det 5.1 anlegget vet jeg lite om så jeg skal ikke kommentere prisen på det. Endret 21. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vel, jeg håper på 8k for min PC, tror du kan drømme om alt fra 8k og oppover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå