Gå til innhold

Salg av "brukbar" pc


Anbefalte innlegg

jeg skulle gjerne hatt litt "taxzerings" hjelp til min pc..

skal selge grunnet moped kjøp og tids mangel, men vet ikke hva som er brukbar selge pris! vil tjene noen kroner på denne!!

speccs er :

 

2.4gHz p4 northhood

1024ddr 333mhz

hercules muse surround 5.1 lydkort

10/100 nettverks kort

Asus radeon GeForce4 Ti-4200 (8x-agp)

helt ny 360w Psu

(viss kjøper ønsker : 4stk kald katoder rød/blå , 2stk 80mm delta vifte og 2x 80mm zalman billig vifter)

400gb hd (7200rpm :p)

cd-brenner

chieftech big tower m/dør (svart)

19" hanson 920p

MX-700 mus

cordless navigator tastatur

fUNC 1030 matte

5.1anlegg fra solotech

 

 

Ellers en helt strøken pc uten noen feil (skiftet ram i februar 2003 grunnet kortsluttning)....

 

"sukk" skal bli tungt og kvitte seg med min lille kjærlighet :love:

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kommer ann på! har erfaring med at det er veldig stress og selge i deler..... men "kremt" er ikke 6-8k litt lite? er d ikke mulig og pirke prisen opp til..la oss si 8 kanskje 10k??? har bare 2500kr fra før og skal ha rmX serru ; :cool: og er d noe jg kan gjøre som får prisen extra opp...feks ordne extra pent med ledninger , sette lysene penere på plass! ta ut deltaene så lyden minsker? men viss jeg får rimelige tilbud så kan jeg være interissert i og selge i deler.......

Lenke til kommentar

Svindel er helt greit for meg.... setter annonse i alle aviser i område der jeg ber om 8000 og // eller høyst budene...... gammle folk er lette og svindle vettu!!! skal se jg får noen lapper.... kan jo feks klokke til 2.8 like før jg selger (gjort d før så vet d funker) også bare si det er 2.8 p4 .. så selge , så løpe som en jævel!?

Lenke til kommentar

tja..liker jo at jeg kan si "pcn kostet i sin tid 23 000" og de fleste er enig at den må jo være god da...... og for gammle folk som sikkert er vant med at en pc med hard disk og ikke 3.5"diskett er helt vilt så må jo 400gb høres ganske pent ut :yes: og pcn klarer jo alle nye spill helt fint.... klarte doom3 mot alle odds! og har jo ikke hatt noe problemer , noe som er ganske sykt med tanke på det er // var jo lan vær 3uke minst.... og den gjennom gikk røff behandling og minst 5timers bruk per dag.....!!

Lenke til kommentar
Svindel er helt greit for meg.... setter annonse i alle aviser i område der jeg ber om 8000 og // eller høyst budene...... gammle folk er lette og svindle vettu!!! skal se jg får noen lapper.... kan jo feks klokke til 2.8 like før jg selger (gjort d før så vet d funker) også bare si det er 2.8 p4 .. så selge , så løpe som en jævel!?

Hvor gammel er du egentlig? Legger ut om at du skal drive og svindle folk? Er du lite smart eller?

 

Selg dataen til det den er verdt. Og drive å svindle folk blir for dumt.

Lenke til kommentar
Svindel er helt greit for meg.... setter annonse i alle aviser i område der jeg ber om 8000 og // eller høyst budene...... gammle folk er lette og svindle vettu!!! skal se jg får noen lapper.... kan jo feks klokke til 2.8 like før jg selger (gjort d før så vet d funker) også bare si det er 2.8 p4 .. så selge , så løpe som en jævel!?

LoL.

Når klokket du en pc og solgte den sist da?

Så vidt jeg vet så har ikke du solgt pc før....

Jeg ville gitt max. 7k for den pcen.

Jeg kjøper HDD'ene for 1500:D

Endret av PoW
Lenke til kommentar
tja..liker jo at jeg kan si "pcn kostet i sin tid 23 000" og de fleste er enig at den må jo være god da...... og for gammle folk som sikkert er vant med at en pc med hard disk og ikke 3.5"diskett er helt vilt så må jo 400gb høres ganske pent ut :yes: og pcn klarer jo alle nye spill helt fint.... klarte doom3 mot alle odds! og har jo ikke hatt noe problemer , noe som er ganske sykt med tanke på det er // var jo lan vær 3uke minst.... og den gjennom gikk røff behandling og minst 5timers bruk per dag.....!!

Tor du sånne folk står i kø for å kjøpe en brukt data av deg? Sånne personer går inn på elkjøp og kjøper seg en maskin.

Lenke til kommentar

joda her må man jo være helt sakelig hm? og PoW plz... trenger ikke selge min pc gjør jeg det? ,viss det er av stor interesse så er jeg 16år..og håper du faktisk skjønnte at jeg faktisk (tro det eller ei) kom med en bitteliten SPØK!! jesus... og d er heller ikke mulig og selge en pc for mer en den er verdt (ingen gir mer enn den er verdt) og d med og si hva pcn kostet var mest sånn "friminutt snakk" get it? men 7-8k er altså en annslåelig pris ?

Lenke til kommentar
og håper du faktisk skjønnte at jeg faktisk (tro det eller ei) kom med en bitteliten SPØK!! jesus... og d er heller ikke mulig og selge en pc for mer en den er verdt (ingen gir mer enn den er verdt) og d med og si hva pcn kostet var mest sånn "friminutt snakk" get it?

Du sier da virkelig at du kan få mer enn den egnetlig er verdt, men greit det var kanskje en spøk. Men det var en spøk av det dårlige slaget... :p

Lenke til kommentar
2.4gHz p4 northhood 800 kr

1024ddr 333mhz 800 kr

hercules muse surround 5.1 lydkort 200 kr

10/100 nettverks kort 50 kr

Asus radeon GeForce4 Ti-4200 (8x-agp)400 kr

helt ny 360w Psu300 kr

(viss kjøper ønsker : 4stk kald katoder rød/blå , 2stk 80mm delta vifte og 2x 80mm zalman billig vifter) 250 kr

400gb hd (7200rpm :p) 1500 kr

cd-brenner 200 kr

chieftech big tower m/dør (svart) 400 kr

19" hanson 920p 900 kr

MX-700 mus 300 kr

cordless navigator tastatur 300 kr

fUNC 1030 matte 50 kr

5.1anlegg fra solotech 450 kr

Totalt 6900 kr. Det er det meste jeg klarer å presse det opp i uten å betrakte det som svindel.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

2.4gHz p4 northhood : 800

1024ddr 333mhz : 900

hercules muse surround 5.1 lydkort : 200

10/100 nettverks kort : 50

Asus radeon GeForce4 Ti-4200 (8x-agp) : 500

helt ny 360w Psu : 600-700

(viss kjøper ønsker : 4stk kald katoder rød/blå , 2stk 80mm delta vifte og 2x 80mm zalman billig vifter) : 800

400gb hd (7200rpm ) : 1500

cd-brenner : 200

chieftech big tower m/dør (svart) : 500

19" hanson 920p : 300

MX-700 mus : 250

cordless navigator tastatur : 200

fUNC 1030 matte : 200

5.1anlegg fra solotech : 1100

 

sånn ser nå jeg da .. menmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...