<geewee> Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Polérduk og rødsprit....5 liter på Shell for, ja, nesten gratis..... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Rødsprit høres ikke bra ut for lakken.. men så har jeg heller ikke peiling Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 når jeg tenker meg om kunne mitt kabinett også trengt seg en vask, har svæære klissete cola merker oppå fra sist LAN Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Må nesten le litt av de første innleggene her Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 zalo er ett av de mest effektive fett-oppløsere her til lands.. i allefall det beste som er lett tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Gone Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så mange latterlige forslag kommer sjelden sammen Finnes egne vaskemidler til slik bruk, spør noen som har peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå