DalaiLaban Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Heisann. Har fått et litt gammelt midi anlegg (fra 1998) fra en kamerat. Problemet mitt er at det bare vil spille kjøpte cder og ikke brennecder. Da begynner den å hakke og ta helt av. Hørte at det var mulig å kjøpe noen spesielle brennecder som gjorde slik at cdspillern tok det som "kjøpe cder" slik at den ikke begynte å fuske. Noen som har noen forslag\tips til hva jeg kan gjøre? Eller vet hvilke brenne cder det er snakk om? Lenke til kommentar
c-man Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei. Jeg har en gammel discman fra Sony (kjøpt i 1994) den har ingen problemer med å lese cd-r plater med musikk (.wave-filer). Jeg har forsøkt med ganske mange forskjellige plater som Verbatim, eProformance, Maxell, Mr. Platinum og sikkert en del jeg ikke husker navn på, helt siden jeg kjøpte cd-brenner i 2000. Hvordan plater har du forsøkt med? Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Har bare prøvd med eProformance CD-R 52x 80min\700mb og den hakker hvert 5sek ca. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Brenn på 2x bruker å fixe problemet. Men det er en del gamle/billige cd spillere som har så simpel optikk at dei ikkje greier å lese brenne cder. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Okai takk for tipset men da er problemet... Nero vil ikke brenne lavere enn 4x hmmm... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Få tak i ei kvalitetsplate; Verbatim (de som kjøpes i 10-pkn, ikke spindel) og Plextor er av det bedre slaget. Denne brenner du på laveste hastighet brenneren din klarer...prøv evt en annen brenner. Endret 21. oktober 2004 av KAS Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 okai, skal teste det takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå