eivindbirkeland Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Håper dette er riktig forum for dette spørsmålet... En venn tipset meg om www.sharedmovies.com og www.onemovieplace.com. Noen som har kjennskap til disse nettstedene og kan si noe om dem? Er det fullstendig lovlig? Hva koster det? Hvilke filmer har de? Format, kvalitet osv.? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du må nok skrive inn kontonummeret ja...om det er lovlig eller ei veit eg ikkje Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 » 100% Legal Software Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 » 100% Legal Software Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig. Tolker du det som at man laster ned en form for p2p-program? Og at filmene du deretter laster ned er like lite lovlige som om man gjorde det med eMule, DC e.l.? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal du kjøpe filmar lovlig, så går du i butikken...skal du utføre fyfy..så kan du kjøpe i butikken i staden for Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 » 100% Legal Software Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig. Tolker du det som at man laster ned en form for p2p-program? Og at filmene du deretter laster ned er like lite lovlige som om man gjorde det med eMule, DC e.l.? Har hørt om lignende sider, ja. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal du kjøpe filmar lovlig, så går du i butikken...skal du utføre fyfy..så kan du kjøpe i butikken i staden for Hehe... Forsåvidt et poeng... Men det finnes jo etterhvert en del "butikker" hvor man kan kjøpe og laste ned musikk. Er jo ikke helt umulig at det også finnes/kommer for film... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Joda, det kjem nok sikkert, men den sida der ville eg vært veldig skeptisk til...det krever jo ein god del plass for å kunne laste opp filmar til folk over nettet...men det kjem nok sikkert Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 » 100% Legal Software Noen vil gjerne tolke dette som at det er lovlig, men jeg kan si deg med en gang at det IKKE er lovlig. Selve programmet er lovlig, programmet gjør jo ingenting ulovlig. Det er når du selv begynner å laste ned ulovlige spill/filmer/osv at det skjer noe ulovlig. Tolker du det som at man laster ned en form for p2p-program? Og at filmene du deretter laster ned er like lite lovlige som om man gjorde det med eMule, DC e.l.? Har hørt om lignende sider, ja. Tar jeg feil? Jeg aner ikke - det er derfor jeg spør meg for. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 I så fall svarer jeg: Ja, jeg er nesten sikker på at dette er en side der man kjøper et program som ikke er ulikt DC++ og de andre P2P-programmene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Der er nok noe liknende de sidene hvor man kan kjøpe kazaa lite Lenke til kommentar
KingC Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Er noe gratis og kjekt å ha er det ulovlig. Men når det er sagt så finnes det sider som xxxxxx for eksempl... Men for å laste ned torrents kan det være greit å ha et program som fks Azureus. Å benytte seg av dette er langt fra lovlig. - bare så det er nevnt... Endret 21. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Å benytte seg av dette er langt fra lovlig. - bare så det er nevnt... Virker som du kan dette. La vær å poste slike linker i fremtiden. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Home made amateur videos Det er vel egentlig bare en mate a finne ut om det er ulovlig pa, men skulle jeg satset pengene mine pa noe hadde de gatt til "ulovlig"... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det fins jo noen sider som samarbeider med filmselskapene og spillprodusentene da, har hørt noe om det et sted og tror stedet het noe sånt som downloads24/7 eller no' sånt. Kosta litt hver måned med du fikk ihvertfall uttelling. Tror det er et slikt konsept som napster har nå. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så er/var det lov med enkelte filmer. Du må se de streaming vel og merke. Er en god stund siden jeg leste om det, men det var visstnok noe med at de hadde glemt noe copyright greier som gjorde at de hadde lov til å gjøre det. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 En side som leier ut filmer via stream : SF-Anytime SF Anytime er en Video on Demand-tjeneste hvor du som har et bredbåndsabonnement kan leie langfilmer og TV-program direkte fra sofaen. Filmen starter så snart du har bestilt den, og du har deretter tilgang til filmen i 24 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå