tundra Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 noen her som kan wml? jeg trenger litt hjelp til et prosjekt... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 noen her som kan wml? jeg trenger litt hjelp til et prosjekt... wml er wapsidespråk? Mener jeg leste noe om det på en side, men jeg ga det bare opp og skrev wap-sida mi i XHTML 1.0 strict jeg... funker som bare det, så jeg skjønner ikke hva wapforum maser om Lenke til kommentar
tundra Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 wml er til wap ja. ganske enkelt språk, hvertfall hvis man kan html. men det er en del ting jeg trenger hjelp til, så jeg hadde blitt takknemlig for all hjelp. kanskje noen har no bra wmlscript? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 wml er til wap ja. ganske enkelt språk, hvertfall hvis man kan html. men det er en del ting jeg trenger hjelp til, så jeg hadde blitt takknemlig for all hjelp. kanskje noen har no bra wmlscript? Jeg tror det skulle være en smal sak for meg å kode wml ja, problemet er vel hvilket filformat det skal sendes som. XHTML 1.1 har den egenskapen at det må sendes som xml istedet for HTML, og det gjør en del ting litt vanskeligere fordi det ikke er alle webhosts som støtter det. Men jeg er med på et eventuelt prosjekt, hvis det trengs Lenke til kommentar
CronoMan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 wml er jo mer eller mindre identisk med html, bortsett fra at fila skal begynne med en <wml> tag, og alle tagger skal skrives med små bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå