Gå til innhold

nVidia nForce3 eller 1394 DOS NDIS nettverksdriver

Judaz

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Sitter og skal installere operativsystem og programvare på et større antall maskiner og er egentlig kommet fram til at å bruke Norton Ghost er måten å gjøre ting på. Fram til nå har jeg kjørt installasjonen fra en DVD, men dette er en litt upraktisk måte å gjøre ting på. Installasjon over nettverk hadde nok vært tingen.

Problemet mitt er at jeg ikke kan finne noen driver for nVidias networking controller som brukes i nForce3 brikkesettene. Jeg har prøvd meg fram med forskjellige løsninger uten å finne noe som fungerer. Etter hva jeg har kunnet lese rundt om kring på nettet, er det flere som sliter med samme problemet som meg.

Etter nesten å ha gitt opp kom jeg til å tenke på at firewire controlleren jo også kan brukes som nettverkskort og at tenkte at tcp/ip via firewire sikkert var godt støttet under Ghost, men jeg har heller ikke greid å finne noen DOS NDIS driver for firewire-kort.

Finnes det noen på forumet her som har mulighet til å hjelpe en nybegynner? Jeg har lest mye nå, men føler at jeg står ganske fast. Alle svar mottas med takk.

- Judaz -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...