Gå til innhold

Half-Life: HL2 må aktiveres via internett for å spille SP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du får et cd key som du registrer med kontoen din.. du må være på kontoen din i offline mode eller online mode for å spille hl2.. greia er at bare 1 person kan bruke den kontoen.. seff kan jo de ikke stoppe deg å spille 10 stk på samma konto bare er offline men hvis det er f. eks lan så kan du glemme det :p

Lenke til kommentar
Hvis det er så forferdelig vanskelig og du ikke har internett går du på en internett kafe, betaler for 5 min og registrer.. Easy

Hvordan skal du få det til å funke? At man bare får en kode der for å aktivere HL? Da er det jo ikke noe problem å bare bruke den koden på ørten maskiner etterpå.

 

Nei ting som dette gjør at piratkopiering frister mer og mer. Bare se hvordan det gikk plateindustrien etter at de begynte med kopisperre på cder.

Lenke til kommentar
Har lite til overs for alle kopiskydd som gjør livet hardere for oss som kjøper spill også. Det kommer sikkert til å være gjort i en fei å aktivere, men jeg liker av prinsipp ikke at mine muligheter begrenses. Om jeg skulle få lyst til å reinstallere et spill på en laptop midt i skogen så vil jeg ha mulighet til det.

150% enig... hvis jeg feks ikke hadde hatt internett hadde jeg klikka. vil jo spille hl2 fordet.. eneste mulighet for de uten i-net er vel å laste ned piratkopi da ?

syns dette minner litt om platebransjens sure oppstøt med alskens kopisikringer som ikke funker for 5 øre... :thumbdown:

haha, herlig å si...

 

"eneste mulighet for de uten i-net er vel å laste ned piratkopi da ?"

Er vel en smule vanskelig å laste ned noe uten å ha internett? :tease:

 

Og at man må aktivere en key man bare skal bruke offline er så idioti som man får det..

brenne det da om du vil... :p

Lenke til kommentar

Denne kopibeskyttelsen er helt bak mål! Jeg har forhåndsbestilt spillet, men kommer til å avbestille dette nå. Dette er en prinsippsak, om jeg ikke kan spille spillet hos mine foreldre som ikke har internett, så ser jeg ingen grunn til å betale for det.

 

Jeg kommer pga dette til å hente ned spillet, og kjøpe en innlevert CS:CZ key, for å få spille CS:Source.

 

Kjøpte Sacred, og dette spillet hadde en idiot(sikker) kopisperre, som gjorde at cd-romen min klarte å lese av cd-en en gang i blant, og de gangene den ikke klarte det, så restartet maskina.

 

Jeg kommer aldri mer til å støtte en produsent av spill, dvd eller musikk, dersom produktet har en kopisperre som gjør det vanskelig for oss som faktisk betaler for produktet å bruke det.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Denne kopibeskyttelsen er helt bak mål! Jeg har forhåndsbestilt spillet, men kommer til å avbestille dette nå. Dette er en prinsippsak, om jeg ikke kan spille spillet hos mine foreldre som ikke har internett, så ser jeg ingen grunn til å betale for det.

 

Jeg kommer pga dette til å hente ned spillet, og kjøpe en innlevert CS:Z key, for å få spille Source.

 

Kjøpte Sacred, og dette spillet hadde en idiot(sikker) kopisperre, som gjorde at cd-romen min klarte å lese av cd-en en gang i blant, og de gangene den ikke klarte det, så restartet maskina.

 

Jeg kommer aldri mer til å støtte en produsent av spill, dvd eller musikk, dersom produktet har en kopisperre som gjør det vanskelig for oss som faktisk betaler for produktet å bruke det.

Word! :thumbup: Kunne ikke vært mere enig.

Endret av hwknut
Lenke til kommentar
Denne kopibeskyttelsen er helt bak mål! Jeg har forhåndsbestilt spillet, men kommer til å avbestille dette nå. Dette er en prinsippsak, om jeg ikke kan spille spillet hos mine foreldre som ikke har internett, så ser jeg ingen grunn til å betale for det.

 

Jeg kommer pga dette til å hente ned spillet, og kjøpe en innlevert CS:Z key, for å få spille Source.

 

Kjøpte Sacred, og dette spillet hadde en idiot(sikker) kopisperre, som gjorde at cd-romen min klarte å lese av cd-en en gang i blant, og de gangene den ikke klarte det, så restartet maskina.

 

Jeg kommer aldri mer til å støtte en produsent av spill, dvd eller musikk, dersom produktet har en kopisperre som gjør det vanskelig for oss som faktisk betaler for produktet å bruke det.

:thumbup: Glimrende sagt!

Vurderer for øyeblikket om jeg også skal droppe kjøp. Dog skal jeg ikke bestemme meg før spillet faktisk har kommet og noen kan bekrefte at det faktisk stemmer at Valve/Vivendi har gjort noe så idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...