Cera Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ser det er en auksjon her http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=2&Catg=11699 som det selges PS2 med 50 piratkopierte spill fra østen. Foretar ikke QXL kontroll på auksjonene som legges ut? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo bare å sende QXL en mail og påpeke auksjonen. Som på dette forumet, moderatorer har ikke mulighet til å sjekke hver eneste tråd.. da er det greit med folk som sier ifra hvis de snubler over noe muffens. Men, sånn for øvrig har jeg fått inntrykk av at det meste går greit på QXL, så lenge de får provisjonen sin. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har sendt inn ett varsel til QXL ang. denne auksjonen. Får se om de gjør noe med den. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tror nok ikke de sjekker annonsene noe særlig, de er nok som psilocybe skriver, kun interessert i provisjonen.. Og, at det er en del "rart" som selges på QXL ja...Skal en finne på å by/kjøpe noe der, så er ihvertfall en gyldig kvittering et must.. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Det er ikke første gangen. La inn et bud på spill pakke (3cdèr) en gang, Fikk 3 kopierte plater,som det sto navn på spillet og crack ligger på plata. Endret 21. oktober 2004 av ghbing Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er ikke første gangen.La inn et bud på spill pakke (3cdèr) en gang, Fikk 3 kopierte plater,som det sto navn på spillet og crack ligger på plata. Stod det ikke i annonsen at det var pirat-kopier? Isåfall så kan ikke qxl gjøre noe med det, da er det du som må si ifra til qxl e.l. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sto ingen ting om pirat kopiering,gadd heller ikke gjøre noe med det. Denne fyren her hadde flere pakker på gang,så jeg regner med det var noen som reagerte. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Han skriver også: "Tenk 50 x ca 500, + ca 2000 for PS2 = 27 000 kr!" Ja, når du sier det på denne måten MÅ jeg kjøpe denne... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Av erfaring vet jeg at QXL ikke bryr seg om dette. Melder fra når jeg ser slike auksjoner, men de fjernes aldri. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Money talks, men jeg vet at blant annet microsoft var en del på forumet før.. For da var det en del salg av pirat xp cd, og da vart det aksjon når selgeren og qxl fikk brev... Tror det var i begynnelsen , mens qxl var ferske... Men synd for han som selger hvis feks sony byr på auksjonen og vinner den, da kan han få litt trøbbel, og det kan vel egentlig qxl også få iallefall i teorien.. RScue Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Maskinen er visst NTCC hva det nå enn er Lenke til kommentar
viranth Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Maskinen er visst NTCC hva det nå enn er NTSC Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Maskinen er visst NTCC hva det nå enn er De fleste nyere tv'er som blir solgt i Europa støtter både PAL og NTSC. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jada folkens. Jeg vet at han mente NTSC Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva i all verden er 'backup'-spill? Lenke til kommentar
user1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva i all verden er 'backup'-spill? "backup" spill er når man eier originalen og brenner den over til cd/dvd slik at man har en backup. Men om han ikke selger med original spill(ene) så er disse såkalte "backup" spillene piratkopi. Lenke til kommentar
user1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Av erfaring vet jeg at QXL ikke bryr seg om dette. Melder fra når jeg ser slike auksjoner, men de fjernes aldri. sant det. har også raportert noen auksjoner, men de ble aldri fjerna Også en auksjon her : dreamcast "Tar ingen ansvar for disse Back up spill (må kastes dersom du ikke har orginalen da det ikke er lov ha slike kopier mer enn 24 timer)" hahah hvem gidder å kjøpe denne pakka med over 70 brente spill når de skal kastes etter 24 timer? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ble førstnevnte auksjon stengt av QXL, ser nå at det står: "Auksjonen er avsluttet", samt ingen bud? Lenke til kommentar
user1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ble førstnevnte auksjon stengt av QXL, ser nå at det står: "Auksjonen er avsluttet", samt ingen bud? merka også det, men tenkte at auksjonen ble avsluttet vanlig. om du husker hvor lang tid det var igjen av auksjonen når du posta så kan du finne det ut Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 21/10/2004 12:08 Spørsmål fra "xxxx" (1) Er det virkelig lovlig å selge tjuvkopierte spill i Norge (eller andre plasser i verden for den saks skyld)? 21/10/2004 23:24 Svar fra selger Håper da det =) hahaha, dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå