FiSkEN FliPP Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei jeg skal ha prosjekt om Iron Maiden men finner ikke noe særlig bra historier om dem. Har vært på hjemmesiden dems men finner ikke historien til selve bandet! Hvis du vet om en side eller kan hjelpe meg på en måte vær så snill og si ifra!! MVH: FiSkeN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei jeg skal ha prosjekt om Iron Maiden men finner ikke noe særlig bra historier om dem. Har vært på hjemmesiden dems men finner ikke historien til selve bandet! Hvis du vet om en side eller kan hjelpe meg på en måte vær så snill og si ifra!! MVH: FiSkeN Du kan gå på bnrmetal Du kasn også gå på denne siden Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Takk det hjalp! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sjekk også ut www.maidenfans.com, der står det masse informasjon om bandet, albumene, rare ting som har skjedd og mye mer. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Tusen takk til dere som har svart! Trenger ikke flere svar nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå