Twigi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal sette sammen ny pc. Ett av de viktigste elementene i denne pc'en er at den skal være stabil, og så stille som mulig. (innenfor fornuftige priser) Kabinettet skal være et fulltower, kikker på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2322 Noen erfaringer med dette? Bedre alternativer? Hovedsaken er som sagt minst mulig støy. Av PSU kikker jeg på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTFSP35060PN Andre alternativer? (Ser at det er ubekreftet leveringsdato på denne) CPU kjøler: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000BCU Denne virker stille. Godt nok mon tro? Ellers kan jeg opplyse at det skal stå et relativt svakt skjermkort i maskinen, og en XP64-3000 prosessor. Advarsler, synspunkter, innspill og andre alternativer mottas med takk. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Chill Innovation 400W Kan trygt anbefales, jeg har storebroren. Sjekk støynivået. Endret 21. oktober 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Twigi Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hmmm deeen virker bra ja...! 12dB max støy... Da tror jeg nesten strømforsyning er bestemt...! Er fremdeles litt usikker på cpu kjøler/vifte og dempet kabinett.. Takk for tipset Lenke til kommentar
NoMoreNoise Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvor mye skal den koste ? Hva skal du bruke den til ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hmmm deeen virker bra ja...! 12dB max støy...Da tror jeg nesten strømforsyning er bestemt...! Jeg skrev en brukertest på 510W-utgaven igår, som jeg venter på skal bli godkjent i "bruketester"-kategorien, samt et CoolerMaster-kabinett. Du kan jo se på den testen når den blir godkjent. Edit: HER Endret 21. oktober 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Twigi Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvor mye skal den koste ? Hva skal du bruke den til ? Pris på dempet kabinett&psu rundt 2000 (ikke noe særlig over) pris på cpu kjøler/vifte 0-600 kr skal brukes til vanlige kontorprogrammer, videoredigering, fotobehandling. Blir stående på et soverom, og gjerne påslått om natten. Derfor så stille som mulig, uten å legge ALT for mye penger i det.. Lenke til kommentar
NoMoreNoise Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Sjekk denne !. Det er ikke Fulltower men skal nok gjøre nytten for deg alikevel. Lenke til kommentar
Twigi Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Sjekk denne !. Det er ikke Fulltower men skal nok gjøre nytten for deg alikevel. Hmm, får opp følgende feilmelding når jeg klikker på linken... Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 kjøleren er i hverfall kald nok, stille også på laveste hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå