tundra Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg har en nokia 6610i. Når jeg prøver å laste ned spill til den via wap står den å laster en stund men så kommer det alltid opp at det gikk ikke, prøv på nytt. noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre? dette skjer uansett hvilket spill og hvorfra.. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 kan det være noen instillinger på telefonen eller noe? noen som vet? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er det noen andre med samme telefon her, som har lastet ned noe til den? Jeg får fint til å laste ned ringetoner. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken wap side er det du laster ned fra? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 jeg har prøvd fra mange forskjellige, men det samme skjer hver gang. og det er skikkelig irriterende når jeg betaler for spillene. har prøvd bl.a. nokia og inpoc. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv å sett opp wap-oppsettet på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå