Lars_Olav_N Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har en Tundra 1557 bærbar datamaskin kjøpt i april i år. Jeg har et problem med at hver gang maskina har vært i ventemodus så kommer jeg ikke inn på den trådløse tilkoblingen. Jeg må starte hele maskinen på nytt for å komme inn igjen. Er det noen som vet hvorfor? Jeg har lastet ned alle nye oppdatering til windows, men ikke prøvd så mye mer enn det fordi jeg ikke er sikkert på hva annet jeg kan prøve:) Håper det er noen som kan hjelpe meg På forhånd takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hjelper det å deaktivere/aktivere nettverkskortet? Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 nei, det går dessverre heller ikke.. Har prøvd å trykke på "reparer" tilkobling også, og slik jeg har forstått det prøver den da å tildele en ny Ipadresse, men det kommer da opp en feilmelding på TCP/IP protokollen... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Prøvd å finne nye drivere til kortet? Hjalp for meg me den del problemer jeg hadde på min CL50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå