Zamoht Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei. Hvordan lager jeg en oppstartsdiskett som skal brukes for å kunne installere smoothwall? Jeg dat programmet rawwritewin som skulle kunne lese image filer, skjønner inget videre.. problemet mitt er at jeg ikke har pc'n ikke kan boote fra cd. mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Sjekk her: http://www.bootdisk.com Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Hmmm... kan jeg bruke den til redhat da? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 ...skulle tro det sjekket med papir utgaven jeg har printet ut fra smoothwall ang. installasjon, der snakker dem varmt om boot disk install, men finner ikke image til den, så jeg regner med at de ikke har laget en egen.... Fant noe her: If the machine does not support CD Booting you will need to make a boot disk from the CD. m.a.o ligger image til disk på CD. [ Denne Melding var redigert av: JoKr på 2002-05-20 17:04 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå