CAT-scan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hallois... sitter og prøver å få en 'Samsung Syncmaster 910T' til å fungere sammen med en 'IBM Thinkpad A31'. Jeg bruker dockingstation og DVI. Har installert medfølgende drivere (til skjermen), men skjermen ser ikke ut til å motta noe signal inn. Det virker som om PC'en har blitt formatert, og at det er en temmelig clean WinXP installasjon på den (dermed får man ikke det normale IBM-programmet opp om man trykker 'funksjonstast + F7' (som skal brukes om man skal bruke en skjerm utenom den som sitter på laptopen). Noen som har noen idéer? (Dette er forresten ikke min PC, og jeg satte meg nettopp ned med denne saken, så det er sikkert noe utrolig innlysende som er feil) Jeg driver å laster ned ATI-driverene nå (er et Radeon 7500 Mob i PC'n), kanskje det hjelper på... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Har fikset det... var bare driverne som var for gamle. Opplever litt dårlig kvalitet på bildet men... litt irriterende egentlig. Merker det best mot grått eller grålige farger. Man ser slike små rektangler over hele skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå