Procli Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Noen som vet? Står bare "Could not connect to remote server http://www.netshop.no Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har du betalt siste ADSL/telefonregningen ? Jeg kommer inn...... Endret 21. oktober 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg kommer også inn...... V Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Funker her også. Case closed. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Neinei.. det fungerer ikke her!!! Fungerer ikke på maskinen til han som sitter i kontoret ved siden av heller... Snodig! Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sikkert bare DNS-serveren dere sitter på som hikker litt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Da er det sikkert noe feil i din ende. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 -Jeg har når sant skal sies hatt litt problemer med sidene til Netshop tidligere; klikket på en link for å kjøpe en vare, men ingenting registreres i handlekurven før jeg gjør det en gang til, klikket på en link og kommet et helt annet sted på sidene deres enn den linket til, og også opplevd at sidene har 'dødd', så jeg har måttet komme tilbake senere. Men om det er relatert til trådstarters problem vet jeg ikke. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 funker her også... Lenke til kommentar
joebush Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hør med IT-ansvarlig hos dere. Det kan være at DNS er satt opp feil, eller at dere bruker Proxy som sperrer visse siter slik at du ikke får tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå