Eclipsed Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei der alle forum-lesere :wink:!! Satt her forleden og overklokka grafikkortet mitt. (se signatur) Og jeg fant ut at dette var UTROLIG FETT !! Så nå lurer jeg på om noen har noe erfaringer med overklokking av Athlonn Xp 1900+ Hadde vært Gromt med "guid`er" av noe slag :smile: Eller har noen en fæl historie dere vil fortelle om overklokking av data komponenter :smile: Håper svar/Historier Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Takk :smile: Liker Smily`s forresten :smile: hehe Men det hadde vært kult med noen overklokkingshistorier her i Hardware.n- forumet Harware.no er jo helt RÅTT i forhold til Overklokking.no (Tøff den og men for få oppdateringer) Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 16:35, Menkromsen skrev:Liker Smily`s forresten :smile: heheMen det hadde vært kult med noen overklokkingshistorier her i Hardware.n- forumet Harware.no er jo helt RÅTT i forhold til Overklokking.no (Tøff den og men for få oppdateringer) Høres ut som om du er en skikkelig 14tiss som akuratt har kommet hjem fra by'n for første gang og sett en utrolig fin dame som du bare må fortelle om til alle kompisene No ofence :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei! Jeg har samma CPU som deg,jeg har klokket det 143fsb 12 muliplier, da kan man jo regne,143 ganger 12 = 1716 Som tilsvarer nesten XP2100+. Tempen min steg med ca 2-3 grader etter klokkinga. Lenke til kommentar
prz Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 phett, da! hehe.. selv har jeg en xp 2000+. :smile: hvor mye kan jeg klokke den opp ? Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 overklokking's spørsmål går bedre på Overklokking.no's forum. Post spm'et der, så får du bedre svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå