Gå til innhold

XGI støtter shader 3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at xgi kommer med shader 3.0 støtte, la oss håpe de greier å få til et brukbart kort med drivere som støtter 50% av alle spill, det hadde vært en stor forbedring i forhold til dagens drivere.

 

Når det gjelder ati så kommer de vel også med sm 3.0 støtte med neste generasjon brikkesett, da er vell egentlig markedet moden for det og nok spill som støtter det er ute.

Lenke til kommentar

Intel har mye bra teknologi og penger, men de har hatt endel blemmer tidligere med f.eks. en DSP som ikke solgte og noen skjermkontrollere som heller ikke imponerte, driverne var dårlige også (hadde en slik på arbeid). Kanskje de har fått kalde føtter?

 

SGI er i et helt annet marked; topp sanntidsgrafikk til kunder som ikke får sjokk når prislappen er 200.000 kroner for ett kort.

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke på det du sier, men poenget her var vel hva selskapet selv utviklet. På jobben har vi maskiner fra SGI på størrelse med kjøleskap, prislappen på kort der er ganske uhyggelig, og på toppen av det hele er det separate kort for foskjellige funksjoner (pipeliner, shadere, geometrimotoren osv). Til gjengjeld har disse en ytelse og funksjonalitet som gjør det verdt det.

Lenke til kommentar
Jeje ati..  nå blir dere nummer 3 på listen med å komme med 3.0

Tja, 3Dlabs nyeste wildcat kort har jo hatt PS3.0 ganske lenge, så ATI detter enda lengre ned på listen.

Men ikke VS3.0 så dem har ikke et SM3.0 part. Uansett så stiller ikke akkurat 3Dlabs seg i samme marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...