kilogram Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 TV2 lanserer musikkbutikk på nett TV2 tar no opp konkurransen med dei store firmaene som Apple og Microsoft, og lanserer sin eigen, heilnorske musikkbutikk på internett. Kvar song koster 10 kroner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) - Registrerte meg som kunde, etter å ha lagt et album i handlekurven. - Kommer inn på en side med link til et script som ville teste maskinkrav for å se om jeg kunne bruke musikken jeg ville kjøpe. OS: win2k - pass Webleser: opera - feil Mediaspiller: WMP ikke tilgjennelig - feil Hadde jeg kunne kjøpe sanger med opera og spillt dem av i winamp eller hvilken som helst annen mediaspiller som mp3 hadde dem solgt 12 flere sanger... (komplett wu-tang clan album) Så latterlig utført, når kommer det butikker som selger i et format som kan brukes i alle mediaspillere? btw. det er ikke alle album som har alle sanger, noen magler f.eks 3-4 sanger, det gjør det lite interesangt for meg som vil ha hele album ikke bare sangene på top 10 lista på vg. Endret 21. oktober 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tåpeligt med slike feil Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Filene er i ZIP format... Utrolig tungvint å måtte pakke ut hver gang. Burde heller være en self-extracting-exe. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ideen var i det minste god, sjølv om det kan virke som om dei har enkelte problem i starten. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 10,- pr sang er jo ikke billig da, er jo akkurat som en cd i butikken hvis man regner med at en vanlig cd har 15-20 sanger og prisen ligger vel rundt 150,. i disse dager, så er jo det 10,- eller mindre pr. sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå