~Alex~ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 irriterende med useriøse folk på QXL, mener ikke at systemet er dårlig. men brukerne er vel problemet. som med det meste annet. Btw ring han, tape det, post her eller få med deg noen med video kamera og post her. hw.no hjelper deg... Lenke til kommentar
frentix Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har handlet mye på qxl før , og har aldri blitt lurt. Jeg kjøper ofte mange ting fra samme selger. Et tips kan være å få selgeren til å sende postoppkrav første gangen og heller betale det ekstra gebyret. Hvertfall hvis det er noe dyrt du kjøper. Men du må nok spørre om dette på forhånd. -FrenTiX Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har solgt en del ting på QXL og har stort sett vært fornøyd med kjøperne. Noen problemer har det jo vært; folk som har trekt seg fra handelen, sen overføring av penger, etc. Har kun kjøpt én gjenstand, og den var defekt - eller lettere sagt jeg fikk tre CRT-skjermer og alle var defekte (JM Data). Noen penger tilbake fikk jeg aldri - det ville de ikke gi - og jeg bare ga opp hele greie. Begrenset hva jeg gidder å bruke tid på (etter tre mnd. slit). Det som faktisk var mest irriterende var at jeg ikke fikk gitt en negativ karakter, da tiden var utløpt som følge av alle omleveringene (3 skjermer leveret). Så for meg blir det nok aldri mer bruktkjøp over Internett. QXL kommer jeg nok til å bruke videre, men kun som selger. Stoler litt for lite på selgere... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Min erfaring fra QXL er at jeg har handlet der før og alt har gått bra hittil. Betalt og fått varene, aldri blitt lurt! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Stoler mer på privatpersoner, jeg. helst når man kan hente varen selv. da føler jeg meg tryggest Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Har bare positive erfaringer med QXL, men er nok veldig selektiv hva jeg kjøper og hos hvem jeg kjøper eller selger til.... Aldri blitt lurt der, nei ! (aldri si aldri) Ps. har ca. 100 positive, ingen nøytrale eller negative så det så...... Endret 29. oktober 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dette synes jeg var det beste svaret: "He only sent us one mail" En som ga negative pga at han aldri fikk tak i de på telefon eller mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå