hasuwest Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 09:29, Killer_DT skrev:Hadde denne diskusjonen vært for en mnd siden hadde jeg sagt GOGO Intel, men nå skal jeg holde mine intel/amd meninger for meg selv og være den første som sier:JEG GIDDER IKKE MER AV DENNE EVIGE FOK.KINGS-AMD/INTEL DISKUSJONEN, KJØP DET DU VIL! ELL MELLOM DEM, FLIPP EN MYNT, WHAT EVER.JEG GIDDER IKKE MER AV DETTE TULLET OG JEG HÅPER DERE ANDRE DISKUTANTER HOLDER KJEFT OG. OG det bryr vi oss mye om? Nei! Du trenger ikke spamme forumet med sånt dritt, heller svare på hans spm. Så bare STFU du! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 16:54, steinih skrev:har faktisk aldri opplevd at en WD diks har krasja da men... Ingen av mine disker har faktisk noen gang gjort det, så det hender ikke så ofte(selv om det kan virke slik nein ganger her på forumet)./steinih Så lenge man ikke kjøper IBM disker, så er man ganske trygg. Men for all del... en liten prosent av andre produsenters disker kan gå dukken de også, så ta backup!!!!!! Og noen "hjemme"-disker (spess IBM) tåler ikke å stå på 24/7. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 09:46, hasuwest skrev: Quote: Den 2002-05-21 09:29, Killer_DT skrev: Hadde denne diskusjonen vært for en mnd siden hadde jeg sagt GOGO Intel, men nå skal jeg holde mine intel/amd meninger for meg selv og være den første som sier: JEG GIDDER IKKE MER AV DENNE EVIGE FOK.KINGS-AMD/INTEL DISKUSJONEN, KJØP DET DU VIL! ELL MELLOM DEM, FLIPP EN MYNT, WHAT EVER. JEG GIDDER IKKE MER AV DETTE TULLET OG JEG HÅPER DERE ANDRE DISKUTANTER HOLDER KJEFT OG. OG det bryr vi oss mye om? Nei! Du trenger ikke spamme forumet med sånt dritt, heller svare på hans spm. Så bare STFU du! Anarkist! Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 __________________________ Hallo han kan da bare dele opp den disken i flere partisjoner! Behøver ikke noen annen disk til å ha "systemet" på.. Men hadde nok gått for et Raid-sysem som jeg har folklart ovenfor... /steinih ØøØ. Hvis HD'en ryker, ryker a l t! hjelper lite med å dele opp hd'n i flere partisjoner da :smile: _____________________________ har faktisk aldri opplevd at en WD diks har krasja da men... Ingen av mine disker har faktisk noen gang gjort det, så det hender ikke så ofte(selv om det kan virke slik nein ganger her på forumet). Min WD 400BB røk i forrige uke, (3mnd gammel) så det kan wære lurt med raid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå