Gå til innhold

Ny PC, kommentarer takk.

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-20 16:57, Menkromsen skrev:

AMD ATHLOON XP ER BEST !!

til spilling da ...........

et sinnsykt bedre kjøp en p4 Northwood.

Slik at det er sagt.

Kjøp AMD du.... Du kommer ikke til å angre :smile:

Kan du gi en god begrunnelse for dette utsagnet!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp dette:

MSI MS6330

Athlon 1,2 Ghz, 133FSB

512 MB-RAM, 133Mhz

Geforce 2PRO, 64 MB DDR-minne

Sony CD-Brenner, 12x/8x/32x

40 GB hdd (7200rpm)

Win XP Home

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

[ Denne Melding var redigert av: JMW på 2002-05-20 17:28 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Den så flott ut! Nesten akkuratt som den jeg henter på Posten til onsdag.

Men når det gjelder vifter vil jeg annbefale Papst 26db 58cm/3, denne viften bråker ikke mye og blåser godt!

Og skal du bruke maskinen mye til spill, som du kommer til å gjøre?(gamer.no:)) Så synes jeg at en AMD XP er bedre enn en P4 NW!

Håper du blir kjempe fornøyd med kjøpet av flaggskipet ditt!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-20 17:27, JMW skrev:

Kjøp dette:

MSI MS6330

Athlon 1,2 Ghz, 133FSB

512 MB-RAM, 133Mhz

Geforce 2PRO, 64 MB DDR-minne

Sony CD-Brenner, 12x/8x/32x

40 GB hdd (7200rpm)

Win XP Home

:grin:

Du prøver vel ikke tilfeldigt hvis å selge den gamsle maskina di eller noe?

Lenke til kommentar

gainward GeForce4 Ti4400 128MB DDR

Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM 8MB Cache bråker en del

AMD Athlon XP1900+ 1.733 GHz 266 MHz bus

3x DDR-DIMM PC2700 256MB DDR CL2.5(til sammen 1024mb)

Asus A7V333 Hovedkort for Socket A DDR

Chieftec Dragon Big Tower Sølv ALUMINIUM det er tungt å drasse med på lan ALU er 3x lettere

3Com Etherlink XL 10/100Mbit PCI Kort m/Wake On Lan

Silent viking 21 db

EKL Kabinett Vifte 80x80x25mm 19db

Logitech MouseMan Dual Optical eller intelli mouse 3

Logitech Internet Navigator Keyboard USB najs :wink:

plextor CD-brenner 40x

pioner DVD-spiller IDE 16x/48x

Erling Ellingsen

Gamer.no

http://www.databuttiken.com har alt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-20 16:16, aslak skrev:

Hei!!

plextor 40x12x40 svart, eller plextor 24x10x40

mvh

Aslak

hvorfor akkurat svart ? er den noe bedere enn den hvite ? hva slags rasebehandling driver du med ? nazi eller ? :lol: hehe

neida.. har skal ha sølv, da er det finest med hvit

Lenke til kommentar

ikke kjøp amd tull. Jeg selv på flaggskipet mitt som jeg kun bruker til encoding og server er på 2.4 ghz p4 NW. Maskinen går på vannkjøling og alt dette kostet ikke noe særlig. Kjøp vannkjøling og klokk opp pc'en til 3.2ghz som jeg selv har gjørt. Vannkjøling er billig. Jeg kjøpte mitt sett for kun kr. 4500,- og det er rimlig penge når jeg har klokket opp 2.4 til 3.2 ghz. pc'e går som en drøm. Du vil aldri angre. Dessuten er vannkjøling svært stille gående. eneste er å høre de harddiskene som jobber på maks.

Good luck!!!

Pc'en som jeg bruker til hverdagslige ting, funker svært godt. se underskrift. grunnen til at jeg ikke vil ha flaggskipet mitt på underskriften er for ikke å skryte!!

Peace

Lenke til kommentar

Topp-PC det der, så hvorfor kjøpe en dyr AMD varmeovn? Invester heller i en 1.8 eller 2.0GHz NW og klokk den opp. Du sier at du ikke vil overklokke, men AMD'ene kommer jo ferdig overklokket.

På en 1.8 eller 2.0GHz NW kan du sette busshastigheten på 133Mhz og få henholdsvis 2400 og 2660MHz.

En 2GHz NW ligger jo også ca likt i pris som AMD XP2100.

Lenke til kommentar

PENTIUM POWER. DET ER KONGE FOLKENS. KAN KLOKKE SÅ MYE MAN ORKER. DET ER SÅ DIGG!!!!

STAKKARS ALLE FOLKA SOM HAR AMD, FÅR IKKE KLOKKA OPP. DA FÅR MAN EN ATOMKJERNE SOM SMELTER LØPET AV PAR SEKUNDER. HAHAHA KJØP PENTIUM.

GO,GO PENTIUM!!

PEACE

Lenke til kommentar

Quote:

Divxdude skrev (2002-05-20 20:43):

PENTIUM POWER. DET ER KONGE FOLKENS. KAN KLOKKE SÅ MYE MAN ORKER. DET ER SÅ DIGG!!!!

STAKKARS ALLE FOLKA SOM HAR AMD, FÅR IKKE KLOKKA OPP. DA FÅR MAN EN ATOMKJERNE SOM SMELTER LØPET AV PAR SEKUNDER. HAHAHA KJØP PENTIUM.

GO,GO PENTIUM!!

PEACE

Takk, takk for at fjortisene klarer å lage dette til en ny "AMD er best, nei Intel er best"-diskusjon. :razz:

Den maskina blir rå uansett. Tror ikke det har så mye å si om du velger AMD eller Intel. AMD utvikler nok litt mer varme, men heldigvis finnes det vifter i dag som takler dette helt fint UTEN å bråke som en jumbojet.

Den kommer til å klare å dra alle spill ganske lenge fremover uansett om du velger AMD eller Intel, så velg det du føler for =) Det finnes nok av diskjusjoner rundt akkurat det emnet :razz:

Lenke til kommentar

AmdXP er mye bedre enn P4 når det kommer til D3D og spilling, ikke så mye i OpenGL, men D3D blir vel mest brukt, og dette er bevist gang på gang. Se her, for eksempel:

http://www6.tomshardware.com/cpu/02q2/0204...p4_2400-09.html

En AmdXP 2000+ på 1666 mHz slår en P4 2.4 gHz, det sier litt. P4 kan godt være mer stabil, lager mindre varme bla bla bla, men han sa at denne skal brukes til spilling, og da er det ikke noe spørsmål hvilken prosessormerke som gir best prisytelse. Sats på AmdXP du, det er et klokt valg.

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-05-20 21:08 ]

Lenke til kommentar

Det er ingen vits i å spørre om råd om kjøp av pc her på forumet, du blir bare forvirret. alle har sine egene meninger og da blir det bare kaos! + alle dem fjortisser som sier AMD RULER - Intel SUX, gjør det jo extra hyggelig å få noe nyttig ut av dette :smile:

Lenke til kommentar

Hadde denne diskusjonen vært for en mnd siden hadde jeg sagt GOGO Intel, men nå skal jeg holde mine intel/amd meninger for meg selv og være den første som sier:

JEG GIDDER IKKE MER AV DENNE EVIGE FOK.KINGS-AMD/INTEL DISKUSJONEN, KJØP DET DU VIL! ELL MELLOM DEM, FLIPP EN MYNT, WHAT EVER.

JEG GIDDER IKKE MER AV DETTE TULLET OG JEG HÅPER DERE ANDRE DISKUTANTER HOLDER KJEFT OG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...