mirene Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg vurderer sterkt å vente med å kjøpe nytt skjermkort (har 9800PRO nå) til jeg kan kjøpe 2 NVIDIA skjermkort å kjøre disse i SLI . Noen som hvet når dette vil være på markedet hovedkort/skjermkort. Og om dette vil være 100% kompatibelt med tidligere spill. Takker på forhånd for seriøse svar Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Selvfølgelig vil dette være kompatibelt med tidligere spill, dette er kun i hardware, har ingenting med selve spillet å gjøre Det vil jo komme samtidig som hovedkort med 2 stk Pci-e slotter kommer på markedet Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 det vil komme i slutten av oktober antar jeg.. nvidia har jo sluppet nForce4 chipsets med støtte for SLI Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Nforce 4 brikkesettet skal leveres med et SLI alternativ med to PCI-E 16x porter. Denne skal vel lanseres snart. Blir nok ganske dyrt, men sannsynligvis ''verdt'' det når det gjelder ytelse. Vizla, jeg er ganske sikker på at Nforce4 SLI ikke er lansert ennå, mens de andre i nforce 4 serien ble lansert for et par dager... Endret 21. oktober 2004 av TDK Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her er en nyhet fra ASUS. Demmes nForce4 SLI kort er vist det første hovedkortet i verden som sammen med to GeForce 6800 Ultra kort i SLI får over 10000 i 3DMark05!! 10118 fikk de faktisk! http://www.asus.com/news/2004/20041022.htm Kortet er vist utstyret med en Athlon FX55 prosessor The ASUS A8N-SLI Deluxe will be available in time for the Christmas season Ser iallefall ut som vi får det før jul... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nforce 4 brikkesettet skal leveres med et SLI alternativ med to PCI-E 16x porter. Denne skal vel lanseres snart. Blir nok ganske dyrt, men sannsynligvis ''verdt'' det når det gjelder ytelse. Vizla, jeg er ganske sikker på at Nforce4 SLI ikke er lansert ennå, mens de andre i nforce 4 serien ble lansert for et par dager... ja, jeg som har lest litt feil tidligere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som hvet når dette vil være på markedet hovedkort/skjermkort. Skjermkortene er lansert for lenge siden og finnes i norske nettbutikker. Chipsettet er nylig lansert og det lanseres nye hovedkort fortløpende. Men så vidt jeg vet så venter vi ennå på at disse skal ankomme norske nettbutikker. Jeg tipper det kan ta noen uker før det blir OK tilgjengeliget på hovedkort for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå