wamjdi Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) - under "advanced seting" > "sip settings", skru av "use rport". <- Testet litt med rport... veldig snodig... Televoip ser ut til å virke hvis rport er avslått. SipPhone virker ikke uten at rport er påslått! Noen som kan undersøke dette og se hva de finner ut? Litt synd egentlig... betyr jo at sipphone og televoip ikke kan være online samtidig Edit: Har i det siste kjørt x-lite med x-tunnels uten problemer! (Har backup i at jeg også kjører portforwarding) Endret 29. oktober 2004 av wamjdi Lenke til kommentar
petzno Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 x-lite og TeleVoip har fungert fint sammen før, men i dag fikk jeg det ikke til å fungere. Får ikke logget inn. Er en stund siden jeg har brukt det og dermed vet det fungerte, men er det andre som har prøvd denne kombinasjonen i det siste? Lenke til kommentar
Superknut Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Forsøker despo å få Televoip med X-lite til å fungere. Ute etter følgende info: Under SIP Proxy default Enabled: ? Display Name: TeleVoIP Username: 2198xxxx Password: VpP********* Domain/Realm: ??? SIP Proxy: sip.televoip.no:5060 Out bound proxy: sip.televoip.no:5060 Use Outbound proxy: Default Send internal IP: Default Register: Default Noen som kan se hva som mangler? -knut Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 enabled: yes domain: sip.televoip.no Har du prøvd å sette opp x-tunnels? - Mye enklere!! Obs! Husk å skru av "rport" se her. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) problem solved, thanks Endret 28. januar 2006 av another_visitor Lenke til kommentar
-M- Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er det sånn at jeg kan nøye meg med å velge "kun telefonnummer" ved bestilling på televoip.no og deretter bruke X-lite? Eller må jeg krysse av for PC-telefon (X-pro) for å få det nødvendige passordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå