Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Teste nettop 3D-Mark 03 no. og fikk 5630 :( ka F***! noen er forferdelig gale her no...

har AMD 64 3000 @ 2300.

1024 Mb Pc 3200 (Corsair)

2x 80Gb WD 8Mb

GeForce FX 5900 Ultra Gold edition. Nvidia 61.77 drivers.

Ingen Spyware og ingen virus. trenger en kraft maskin til EQ2 men denne scoren kan jeg vel knapt surfe:( :cry: KVIIIIN! noen som har noen gode råd til hva som er galt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fullstendig enig med Fixern her.. foreta en behovsanalyse.. trur slettes ikke du behøver det aller nyeste & råeste for å spille EQ2 på tilfredsstillende nivå.

Du kan jo for den saks skyld overklokke kortet og.. noe som burde være et ganske så åpenbart alternativ...

Lenke til kommentar
jeg vil anbefale ATI Radeon 9600XT eller 9800Pro!!!

9600XT er jo på linje med det kortet han har nå, 9800 PRO begynner å bli gammelt

Trådstarter: Tenk deg om før du kjøper nytt kort, er det pga 3dmark eller at det faktisk ikke holder mål i spill osv?

Hvis du skal kjøpe nytt så anbefaler jeg 6800 NU, X800PRO og 6800GT.

6800NU er det "dårligste" av dem, men er allikevel et rått kort, ville nesten gått for det hvis du tenker på ytelse i forhold til pris :)

Lenke til kommentar

Eg begynner å bli rimelig lei av all forkuseringen på 3DMark poeng her nå altså...når folk skal ha nytt utstyr, så er det ikkje snakk om kva behov dei har til spela sine, men kor høg 3DMark dei vil ha.

Dersom du klarer å kjøre spela dine utan problemer og ubehag, så betyr den scoren null og niks. Det er eit verktøy for å sammenligne forskjellige kort.

9600XT og 9800Pro er ikkje noko poeng i å kjøpe, da forskjellen er minimal.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...