ersvalla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Intel Pentium 4 550 3.4 GHz Boxed Socket LGA775, 1MB cache Shuttle SB81P Barebone S-775 Sort I915G,16x PCI-E,S-ATA, GbLAN, 350W Corsair XMS3200XL PRO DDR-DIMM 512MB 32Meg x 8, 2-2-2-5, 400MHz, with LED Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz trenger et pci express kort som står i stil med dette som er å få tak i ? raske svar tas imot med takk !tillegg : erre noen gjennomsiktig deksel til shuttler ? Lenke til kommentar
Neutronix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hvem pci expresskort skal jeg ha? Du mener vel "hvilket pci-expresskort skal jeg ha?" ?! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvilket, for guds skyld, det heter hvilket. Retninglinjer "man skal ikke kommentere andres skrivefeil" Jeg berettiger meg herved å kunne rette på dem som skriver "hvem" om ting, og ikke personer, halve forumet lider jo av svært dårlige norsk kunnskaper. Over til skjermkort: Jeg ville sagt at du bør velge et x800pro eller xt pe, spørs jo også hvor mye du vil betale?skal noe klokkes? Dette er jo ok. Her er også noen brukbare. Du bør også sjekke om det virkelig er plass til skjermkortet du velger i kabinettet. Lenke til kommentar
ersvalla Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvilket, for guds skyld, det heter hvilket. Retninglinjer "man skal ikke kommentere andres skrivefeil" Jeg berettiger meg herved å kunne rette på dem som skriver "hvem" om ting, og ikke personer, halve forumet lider jo av svært dårlige norsk kunnskaper. Over til skjermkort: Jeg ville sagt at du bør velge et x800pro eller xt pe, spørs jo også hvor mye du vil betale?skal noe klokkes? Dette er jo ok. Her er også noen brukbare. Du bør også sjekke om det virkelig er plass til skjermkortet du velger i kabinettet. erre plass til det i shuttle da? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Godt spørsmål, lag gjerne en ny tråd, eller send en pm ttil en av de som tester shuttel kabinetter. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302124&cks=PRL Alle kort som har "en-slots" kjøling passer i en Shuttle. X800 vil passe fint i en Shuttle av din sort, siden jeg vet om flere som har Shuttle og har selv sett dette. Kortet jeg ga link til burde vel anbefales, siden det er 2xDVI som er veldig positivt. I tillegg er kortet DYRT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå