Gå til innhold

SEPULTURA Chaos DVD -> lyden forsvinner

Anbefalte innlegg

Noen flere her inne som har Sepultura's Chaos DVD? Hvis ja, noen som har problemer med at lyden nesten forsvinner? Den "forsvinner" etter første spor på "Under Siege" ("Arise"), men den kommer tilbake igjen når spor 3 ("Dead Embryonic Cells") begynner. Også på "Third World Chaos" har jeg nesten bare lyd under musikkvideoene ikke under konsertopptaket. Utrolig irriterende. Har sjekket lydinstillingene mine og de er som de skal. Nå kom jeg på når jeg sitter her at siden videoene antakelig er i Stereo (var vel ikke så vanlig med DD5.1 i 1991) men det skulle da vel ikke ha noe å si, iallefall ikke nesten mute lyden? Ja, alle andre DVD filmer og all annen lyd på datan funker som de skal. Klart, de to første er jo 13 og 9 år gamle så kan jo ikke forvente kongelyd, men likevel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rage Against The Machine DVD'n min så forsvinner lyden hvis eg spiller den på PC, men ikke på vanlig DVD spiller.

Samme med Metallica DVD'n...

Men med spille filmer så funker lyden.... Rare greier :dontgetit:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Rage Against The Machine DVD'n min så forsvinner lyden hvis eg spiller den på PC, men ikke på vanlig DVD spiller.

Samme med Metallica DVD'n...

Men med spille filmer så funker lyden.... Rare greier :dontgetit:

Sier du det? Rart... Har ikke testa på DVD spiller + TV i stua enda, da den ofte er okkupert av andre... for teste senere i dag.

Lurer på hva som gjør at de spiller dårligere på PC... har sikkert noe med lyd instillingene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...